Зошто да инвестирате во платено рекламирање

Зошто да инвестирате во платено рекламирање

 

Според истражувањето спроведено минатата година, 92% од сопствениците на мали бизниси изјавиле дека имаат дополнителни инвестиции во маркетингот на социјалните мрежи во планот за наредната година. Ако сте дел од таа група која сè уште размислува, треба да знаете дека мрежите ги користат два трилиони луѓе ширум планетата секој ден и во просек, сите поминуваат 135 минути на Интернет.

 

Ќе бидете видени на социјалните мрежи

Платените реклами на социјалните мрежи даваат моментална видливост. Објавите на луѓе што ги имаме во пријатели на Фејсбук денес ги става како примарни, додека брендовите треба да работат на нивното позиционирање преку реклами. Количината на спонзорирани објави ја зголемува статистичката можност да достигне што е можно повеќе луѓе, бидејќи тие се загарантирани во најавата на корисникот. И покрај бучавата и заглавувањата на мрежите, платените реклами ќе ви овозможат директен „пат“ за водење на потенцијални клиенти и корисници, промоција и продажба.

 

Подобар пристап на целната група

Платеното рекламирање ви дава информации за луѓето што го гледаат вашиот оглас и секоја платформа има свои специфични параметри за насочување. Покрај стандардните демографски податоци, ги добивате и оние за хоби, интереси и тип на личност. Кога ќе ги соберете сите постоечки следбеници на мрежата каде што рекламирате, врз основа на таа група на луѓе, можете да создадете слични, слични групи, кои се моќна алатка за понатамошен развој на вашиот бренд.

Користење на содржината со цел

Социјалните мрежи се многу исплатливи кога станува збор за запознавање на корисниците со брендот или за нејзино подобро позиционирање во умовите на потрошувачите. Математиката е едноставна, колку сте поактивни, толку подобро се сеќаваат и ве препознаваат. Признавањето ќе ви донесе кредибилитет, ќе ја зголеми врската со заедницата и ќе донесе повеќе можности за продажба. Имајте на ум дека дури 80% од корисниците на социјалните мрежи на Инстаграм следат барем една марка, а најмалку 30% одлучија да купат производи што ги видоа за прв пат токму таму.

Пристап до голем број на корисници

Досегот на социјалните мрежи денес е навистина неверојатен. Резултатите од истражувањето велат дека корисниците пристапуваат до мрежите во 80% од случаите преку мобилни телефони. Кога сакаат да најдат, да купат или да откријат нешто - кампањата ќе ви помогне да станете видливи за нив токму во тој момент. Најуспешните реклами се всушност резултати од паметно користење на моментот, добро насочени целни групи и платено рекламирање. Кога ги знаете навиките на вашите потенцијални потрошувачи и можностите на вашата услуга или бренд и организирате добра кампања, успехот не може да се пропушти. Дигиталните кампањи спроведени на овој принцип секогаш ќе влијаат позитивно на имиџот на брендот.

 

 

Слични објави

Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!
Со силен раст на е-трговијата, пазарот станува сè поконкурентен. Прочитајте!