Зошто иднината на малопродажбата мора да се гради на дигитални основи

Со оглед на тоа што пандемијата неповратно го менува малопродажниот сектор, особено кога станува збор за сите дигитални работи, Џерард Лавин од Citrix истражува како трговците на мало можат да профитираат од промените.

Ако дигиталната трансформација веќе некое време е на агендата за малопродажба, пандемијата ја принуди на самиот врв.

Ковид-19 го промени пејзажот буквално преку ноќ, принудувајќи ги трговците на мало да ги прифатат дигиталните технологии и брзо да ги преиспитаат своите операции.

И додека многу од решенијата можеби првично беа создадени како привремени мерки, сега се чувствува чувството дека промените ќе бидат долготрајни - принудувајќи нов императив на оперативните инфраструктури кои се докажливи за иднината.

Но, ако пандемијата беше катализатор за брза дигитализација, таа исто така се појави и прашања кои ги оптоваруваат главите на директорите на мало подолго време: порастот на е-трговијата и улогата на физичката продавница, безбедноста на податоците, ефикасноста на синџирот на снабдување, одржливост и , се разбира, искуството на клиентите и вработените во светло на постојано менување на очекувањата.

Со овие прашања сега цврсто пред ум, трговците на мало почнуваат да предвидуваат нова ера за малопродажба со дигитална во неговото срце.

Инвестирањето во безбедна дигитална средина за поткрепување и обединување на сите аспекти на трговијата ќе биде клучот за еластичноста, агилноста, безбедноста и растот на индустријата.

Со обнова на малопродажбата на дигитална основа, трговците на мало ќе имаат широкосежни придобивки, вклучувајќи:

Забрзување на организацијата со ИТ подготвена за иднината. Бидејќи трговците на мало сакаат да инвестираат во напредни технологии и иновации - вклучувајќи вештачка интелигенција, виртуелизација и апликации за податоци - имањето на вистинска дигитална инфраструктура станува сè покритично. Способноста да се обезбеди постојано вклучено поврзување, лесно да се вклучуваат и исклучуваат услугите, да се олеснат колаборативните деловни модели и заеднички вложувања - и сето тоа да се направи со загарантирана безбедност - сега е на ум на многу трговци на мало денес.

Зајакнување на сигурна, дистрибуирана работа и заштита на довербата на потрошувачите. Хибридното работно опкружување е иднината, но како да се обезбеди тоа е прашање број еден. Со повеќето апликации испорачани како SaaS (софтвер како услуга) или хостирани во облакот, балансирањето на корисничкото искуство со безбедноста е сè потешко. И со хетерогени типови на уреди и модели на сопственост кои се во пораст во многу бизниси, на организациите им е потребен модерен и сеопфатен пристап за заштита од закани додека го поддржуваат изборот на уреди.

Подобрување на искуството на вработените за подобро искуство со клиентите. Дигиталната трансформација носи со себе многу повеќе од само технолошки промени. Тоа може да овозможи промени во процесите и културите, кои – исто толку, ако не и повеќе од новите технологии – можат да имаат позитивно влијание врз ефикасноста, продуктивноста, ангажираноста и благосостојбата. Најдобрите дигитални решенија ќе им овозможат на организациите да работат попаметно, осигурувајќи дека вработените имаат се што им е потребно за да ја завршат својата најдобра работа без оглед на локацијата, уредот или мрежата, со цел да обезбедат подобро искуство на клиентите.

Нема сомнение дека закрепнувањето по пандемијата ќе биде бавен процес.

Зошто иднината на малопродажбата мора да се гради на дигитални основи

Слични објави