Дигитален маркетинг: 7 трендови

Дигитален маркетинг:  7 трендови

 

Што нè чека следната година во светот на дигиталниот маркетинг? Во споредба со претходните години, многу работи остануваат исти, но имаме и некои нови трендови кои ќе го најдат своето место во маркетинг стратегиите. За вас издвојуваме 7 трендови на кои треба да обрнете внимание.

 

Подкаст

Подкастот цветаше во текот на изминатата година. Во време кога сме постојано во движење, слушањето подкасти е вистинско освежување. Форматот на подкаст е идеален за оние кои немаат време да читаат или гледаат видеа, па затоа снимањето разговор на интересна тема е идеален начин за поставување содржина.Ако има смисла за вашиот бизнис, размислете за овој формат за следниот период.

 

Лајкови

Дали е време да се збогуваме со лајковите, една од мерилата што ги користат дигиталните агенции за мерење на успехот на објавите? Се чини така. Во 2021 година, ќе се збогуваме со оваа метрика и ќе се фокусираме на опсегот и конверзиите.Говорејќи за социјалните мрежи, се поизвесно е дека Фејсбук повеќе не е број 1 социјална мрежа за млади. Тие сега се фокусираат на Инстаграм и новите социјални мрежи. Ако сте бренд што се рекламира на социјалните мрежи, важно е да направите идеална комбинација од оние што ќе ги користите бидејќи едноставно е невозможно воопшто да имате квалитетна изведба.

 

Инфлуенсери

Сведоци сме на растечки тренд во последните неколку години - инфлуенсер маркетинг. Овој тренд нема да ослабне ниту во наредниот период. Инфлуенсерите се присутни во сите сфери, од социјалните мрежи, Јутјуб, па дури и надвор од сферата на интернет маркетингот. Тие создаваат интересна и оригинална содржина и секоја од нив има своја публика на која и ја поставува таа содржина. Од оваа причина, влијателните сè уште се релевантни во стратегиите за маркетинг.

 

Рекламирање

Рекламирањето сепак ќе биде неизбежно, а разликата во споредба со претходните години ќе биде во цената на рекламата. За да се издвоите од конкуренцијата и да ја достигнете вашата целна група во наредната година, треба да издвоите поголеми буџети. Денес е тешко да се создадат уникатни идеи, затоа повисоките буџети ќе ви помогнат да добиете најдобра квалитетна содржина.

 

Story

Од своето основање, форматот на story расте стабилно. Покрај Инстаграм, приказните го најдоа своето место и на Фејсбук и Јутјуб, така што ова е значаен предмет на вашата маркетинг кампања за 2020 година.Според вашата марка, изберете каде е најдобро да објавувате објави за сторија и на тој начин побрзо ќе стигнете до вашата целна група.

 

Содржината

Како и досега, сè е засновано на добра содржина. Трендот во кој доминира видео содржината продолжува, затоа треба да се посвети посебно внимание на тоа. Но, како што веќе споменавме, содржината може да се пласира преку формати како што се подкасти и стории, сето тоа зависи од целната група на вашиот бренд.

 

Гласовно пребарување

Се повеќе и повеќе брендови ќе бидат оптимизирани за гласовно пребарување. Имено, веќе некое време, Google овозможува пребарување со внесување на податоци преку глас преку мобилни телефони. Ова е полесно и побрзо за корисниците, поради што се користи сè почесто

 

Слични објави

Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!
PayPal или виртуелен POS? Откријте ги најдобрите начини на плаќање за вашата онлајн продавница и искористете ги предностите што најмногу одговараат на вашите тековни активности за е-трговија.По отворањето на е-продавница, треба да направиме еден многу важен чекор: да избереме начин на плаќање за нашата онлајн продавница. Прочитајте!