Зошто вашата кампања за е-пошта има ниска стапка на успех? Како можете да се подобрите?
Е-пошта маркетингот останува една од најефикасните техники за дигитален маркетинг. Клиентите кои купуваат преку е-пошта трошат, во просек, 138 проценти повеќе од оние на кои не им се испраќаат понуди за е-пошта. Е-поштата е исто така третиот најважен извор на информации за B2B публиката. Ако откриете дека вашите кампањи за е-пошта не ја постигнуваат стапката на успех што сте ја замислиле, време е да ги анализирате вашите техники и да видите каде сте згрешиле. Денес, ќе разгледаме некои можни причини зошто вашите кампањи за е-пошта имаат ниска стапка на успех и што можете да направите за да ги подобрите.
1. Немање јасна стратегија
Премногу луѓе почнуваат да градат список со е-пошта без претходно да имаат јасна стратегија. Клучно е да имате јасен курс на дејствување што можете да го следите. Треба да имате стратегија за содржина за да знаете какви е-пошта треба да испраќате. Треба да имате стратегија за закажување за да знаете кога да ги испратите вашите е-пошта, како и промотивна стратегија за тоа какви производи ќе промовирате и како ќе го направите тоа.
2. Да не се биде флексибилен
Иако е важно да имате стратегија што можете да ја следите, исто толку е важно да бидете флексибилни со вашата стратегија. Треба постојано да ги тестирате вашите кампањи и да ги следите вашите перформанси.
3. Насочување на погрешна публика
Ако вашите рекламни кампањи, инка и е-пошта изгледаат совршени, но се чини дека сè уште не можете да постигнете никакви резултати, погледнете второ на луѓето кои ги таргетирате. Ако таргетирате луѓе кои не се толку заинтересирани за вашите производи, се разбира дека нема да имате добра стапка на конверзија. Анализирајте ги податоците за продажбата за да видите која целна демографска група најверојатно ќе донесе продажба. Друга работа што можете да направите е да креирате профил на клиент.
4. Не добредојде на вашите претплатници
Испраќањето е-пошта за добредојде до вашите претплатници е одличен начин да оставите добар прв впечаток и да ја обликувате нивната перцепција за вас. Тоа ќе помогне да се изгради врска и ќе ви даде можност да им покажете дека се грижите. Тоа е исто така одличен начин да ги поставите нивните очекувања во однос на тоа колку често ќе им испраќате е-пошта и каква содржина ќе содржат тие е-пошта. На овој начин, тие нема да бидат изненадени или изнервирани ако им испратите понуди што не ги очекуваа.
5.
Не го олеснуваме отпишувањето
Можеби мислите дека отежнувањето на претплатата ќе ви помогне да задржите повеќе претплатници. Сепак, размислете за тоа: ќе имате повеќе претплатници, но дали ќе го имате ВИСТИНСКИОТ вид на претплатници?
Секогаш има простор за подобрување кога станува збор за е-пошта маркетинг. Постојано тестирајте различни теми, содржина на е-пошта, шаблони за е-пошта, понуди, времиња на испраќање, вашата фреквенција на испраќање и сè што е измеѓу додека не ја најдете формулата со највисока конверзија.