Е-трговија: купување и продавање преку Интернет

Е-трговија: купување и продавање преку Интернет

 

Малите бизниси кои размислуваат да купат или продаваат преку Интернет, ќе го најдат овој корисен ресурс за да им помогнат да ги идентификуваат и изберат соодветните опции за е-трговија. Исто така, се презентирани совети и стратегии за привлекување и одржување клиенти преку Интернет. Додека брошурата се фокусира на продажба преку Интернет преку вашата веб-страница, други опции за купување и продажба преку Интернет се истакнати, како што се е-пазари и онлајн аукции.

 

 

Што е е-трговија?

Е-трговија се однесува на процесот на купување или продавање производи или услуги преку Интернет. Купувањето преку Интернет станува с popular попопуларно поради брзината и леснотијата на користење за клиентите.

 

Активностите за е-трговија, како што е продажбата преку Интернет, можат да бидат насочени кон потрошувачите или други бизниси. Бизнис до потрошувачи (B2C) вклучува онлајн продажба на стоки, услуги и обезбедување информации директно до потрошувачите. Бизнис до бизнис (B2B) се однесува на онлајн продажба на производи, услуги или информации помеѓу бизнисите.

 

Зошто е-трговија за мали бизниси?

Продажбата преку Интернет може да му помогне на вашиот бизнис да достигне нови пазари и да ја зголеми продажбата и приходите. Ако сте заинтересирани да продавате на други бизниси, можете да го користите Интернетот за да најдете продажни линкови, да објавите повици за тендер и да понудите производи за продажба или преку вашата веб-страница или преку веб-страница за е-пазар.

 

Придобивки од решенијата за е-трговија B2B

-Купување на набавки - Со креирање онлајн сметка за вашиот бизнис со продавници за набавки, можете да купите канцелариски материјали и опрема преку Интернет и да заштедите време и пари со автоматизирање на процесот на купување.

-Купување директни материјали - Ова се материјали што влегуваат во производството или производството на вашите производи. Воспоставување врска со продавач и купување преку Интернет може да помогне да се намалат трошоците.

-Продажба на производи или услуги на нови продавачи-Имањето присуство на е-трговија преку Интернет отвора повеќе можности да го проширите вашиот дофат и да соберете нови продавачи надвор од вашите понуди од тули и малтер.

 

Предности на решенијата за е-трговија B2C

-Подобра услуга за клиенти - Бизнисите можат директно да вршат трансакции со своите клиенти 24/7.

-Елиминирање на посредниците - Бизнисите, особено производителите, можат да понудат пониска и поприфатлива стока за потрошувачите преку директно продавање на производи, елиминирање на дистрибутерите и трговците на мало што ги зголемуваат трошоците за производите.

-Флексибилност во цените - ознаките за цените можат лесно и моментално да се прилагодат, со што ќе имаат корист бизнисот и клиентот. Исто така, имате способност за стратешко вкрстено продавање, попуст и обезбедување купони и други специјални онлајн/офлајн специјалности.

 

Планирање за е-трговија

Пренесувањето на продажните операции преку Интернет бара да ги разгледате вашите деловни потреби и барања за информатичка технологија (ИТ) и опциите што ви се достапни со цел да формулирате стратегија за имплементација и исполнување на е-трговија. Еве неколку прашања што треба да ги разгледате:

 

-Дали е-трговијата е навистина вистинската опција за мојот бизнис? Ако е така, зошто?

-Кои се моите конкуренти преку Интернет и колку се добро воспоставени?

-Дали моите постоечки процеси на деловниот систем во мојата витрина од тули и малтер може да се донесат преку Интернет? Како да ги интегрирам?

-Што ми треба веб-страницата за да правам-односно дали постојат директни категории и под-категории или ми треба дополнителна функционалност?

 

Слични објави

Очекувањата на потрошувачите брзо се развиваат и поставуваат поголеми барања до трговците на мало за да ги задоволат потребите на нивните клиенти. Прочитајте!