10% од приходите на производителот се дигитални

Во моментов, само 10 отсто од приходите на производителите доаѓаат од дигитална продажба. Додека големо мнозинство ја знае важноста на дигитализацијата, предизвиците за имплементација на дигитални продажни канали ги спречуваат да имплементираат целосна стратегија за е-трговија во нивниот бизнис.

 

Intershop објави анкетен извештај со повеќе од 50 B2B производители со промет од најмалку 250 милиони евра. Најмалку 83 отсто од нив годинава ќе го зголемат буџетот за дигитализација до 20 отсто. Тие разбираат дека дигитализацијата е важна за проширување и искористување на новите текови на приходи (41 процент).

 

Најголем дел од приходите доаѓаат од директна продажба

Сепак, најголем дел од приходите во моментов доаѓаат од директни претставници од продажба и продажба (54 проценти) и дистрибутери (26 проценти). Само 8 проценти користат платформи за е-трговија, додека 2 проценти користат Електронска размена на податоци за да генерираат приходи.

Предизвици

Сепак, според извештајот, многу раководители на оддели во компаниите B2B (34 проценти) не поддржуваат имплементација на решенија за е-трговија бидејќи не ја разбираат вредноста што ја создава. Тоа значи дека ресурсите и капиталот се распределуваат на друго место. Покрај недостатокот на поддршка на C-ниво, други предизвици што ги спречуваат производителите да имплементираат решение за е-трговија се конфликтите на каналите (30 проценти) и недостатокот на знаење за регионалниот пазар (38 проценти).

 

Конфликтите на каналите се појавуваат кога партнерите или дистрибутерите се отуѓени од решенијата за е-трговија. Меѓутоа, ако тие се интегрирани во софтверот, овие конфликти може лесно да се решат. За да се создаде поголемо знаење за регионалниот пазар, производителите би можеле да развијат личности на купувачите врз основа на демографијата на одреден регион.

 

Софтвер за производители

Софтверот за е-трговија за производителите треба да оди подалеку од функционална онлајн продавница, според Intershop. Тоа треба да вклучува мобилни допирни точки, интеграции со пазари, управување со препродавачи и дистрибутери и секонално искуство на клиентите со самопослужување.

 

10% од приходите на производителот се дигитални

Слични објави