10 вообичаени мали деловни грешки кои треба да се избегнуваат

Грешките често се табу во општеството. Ни е кажано да ги прикриеме грешките или да ги обвинуваме другите луѓе, правејќи се што можеме за да се одвоиме од страшниот товар да направиме нешто погрешно.

 

10 вообичаени грешки при стартување на мал бизнис

Сите бизниси прават грешки. Во ред е. Без разлика дали го водите вашиот прв или петти бизнис, превенцијата е клучна. Еве ги вообичаените грешки што ги прават сопствениците на мали бизниси и како можете да ги избегнете:

 

-Не пишување бизнис план

-Не фокусирајќи се на готовинскиот тек и профитот

-Не ја оценувате вашата деловна идеја

-Раширете се премногу тенки со производи

-Не инвестирање во органски маркетинг

-Не размислување за бесплатни и натпревари

-Не ангажирање помош

-Не знаејќи ја вашата целна публика

-Немање солиден маркетинг план

-Необезбедување на интелектуална сопственост

Пишувањето бизнис план е важен дел за создавање одржлив бизнис и издвојување од конкуренцијата. Стратешкиот бизнис план создава моментум, што значи дека бидејќи имате јасна и истражена идеја, инспирирани сте да успеете.

 Но, многу нови претприемачи го започнуваат својот потфат без да размислуваат за големата слика. Тие тогаш немаат разбирање за пазарот, финансиите, бизнис моделот или логистиката и дека недостатокот на разбирање може да чини време, пари и напор кога работите ќе тргнат наопаку.

Не фокусирајќи се на готовинскиот тек и профитот

Една финансиска грешка што ја прават претприемачите е тоа што не обрнуваат внимание на готовинскиот тек и профитот.

 Ако прашате кој било искусен претприемач која е најважната вештина во водење бизнис, тој ќе ви каже дека тоа е математиката. Многумина од нив го започнуваат својот бизнис како хоби и не обрнуваат толку внимание на бројките како што треба.

 Деловната математика работи многу едноставно. За да видите колку вашиот бизнис може да биде профитабилен, користете ја оваа формула:

 Добивка = побарувачка x (приходи - расходи)

Не ја оценувате вашата деловна идеја

Една од најголемите грешки што можете да ги направите кога започнувате нов бизнис е тоа што не правите истражување на пазарот. Сакате да научите за конкуренцијата и да разберете како можете да се разликувате од нив. Конкуренција може да биде и други мали бизниси кои ги носат истите производи како вас, или може да бидат пазарни гиганти како Amazon и Walmart.

 Понекогаш претприемачите се нурнуваат во нишаниот пазар без да утврдат дали е добро одговара или не. Има случаи каде нишата има мала побарувачка и премногу воспоставена конкуренција. Ако е така, можеби нема да сакате да изградите бизнис околу тоа.

Раширете се тенки со производи

Голема грешка што ја прават сопствениците на нови бизниси е дека продаваат премногу производи. Понекогаш, ако еден производ не се продава добро, сопствениците ќе додадат повеќе производи во нивната продавница за да привлечат потенцијални клиенти. Ова не секогаш помага.

 Кажете дека имате продавница која продава еколошки кеси за рециклирање, но никој не ги купува. Така, додавате повеќе еколошки производи од вашиот добавувач. На крајот, имате цела мешавина на производи без никаква врска меѓу нив, освен што се еколошки.

Не размислување за гратиси и бесплатни натпревари

Бизнисите не успеваат да трошат работи како што се бесплатни пари и натпревари. Некои многу добро даваат нешта бесплатно.

 Бесплатите, натпреварите и подароците се ефикасен начин за пазар на производ, но тие не се погодни за секоја ниша. Freebies може да работи на расипливи или потрошни производи: нега на кожа, храна, додатоци и слично. За сите други производи - дури и ако тоа е нешто од кое некој би можел да нарача друг, како парче облека - многу е тешко да се постигне работа.

Не знаејќи ја вашата целна публика

Вршењето квалитетно истражување има два дела: наоѓање идеи за производи и познавање на вашите клиенти. Тешкото нешто овде е што можете да имате клиенти, а потоа да изградите производ, но многу е тешко да имате производ, а потоа да ловите клиенти.

 Поголемиот дел од конвенционалната мудрост вели да се гледаат бројките и аналитиката кога се истражува нишата, и тоа е апсолутно неопходно. Но, уште еден критичен чекор што им недостасува на повеќето претприемачи е да најдат идеален клиент и да изградат профил на клиенти.

Необезбедување на интелектуална сопственост

Интелектуалната сопственост е правото што го имате на сè што е создадено како резултат на вашата оригинална идеја.

 Вашиот бизнис може да има интелектуална сопственост (IP) што ќе сакате да ја заштитите од конкурентите. Ова ги вклучува авторските права, трговските марки, патентите и трговските тајни - покрај деловната сопственост, како што е опремата. Ако вашата IP е украдена (повредена), меѓународните регулативи може да се користат за да се изнесе вашиот случај на суд и да се брани вашата IP.

 Правата на интелектуална сопственост варираат географски. Значи, мора да ги заштитите вашите права во согласност со законите за правата на интелектуална сопственост на вашата земја.

10 вообичаени мали деловни грешки кои треба да се избегнуваат

Слични објави

Со огромниот избор на производи и услуги преку Интернет, купувањето никогаш не било толку лесно и практично. Прочитајте!
Од сите достапни тактики за развој на бизнис, маркетинг аналитиката го презема водството. Околу три од секои четворица маркетинг лидери ги базираат одлуките на аналитика на податоци. Сепак, повеќето компании сè уште немаат пристап до квантитативните метрики за да ја докажат вредноста на нивните маркетинг трошоци. Бизнисите за е-трговија се предмет на стотици точки на податоци на редовна основа. Прочитајте!