Клучни зборови засновани врз персона за купување преку Интернет
Маркетите за пребарување посветуваат часови истражување и проучување при одредување на клучни клучеви за нови кампањи. Постојат неколку „идеални“ структури за групирање клучни зборови, секоја застапува подлабоко ниво на сегрегација или, како што ние го нарекуваме на OnlineSales.ai, „фино-гранулирано“. Денес зборуваме за групирање клучни зборови засновани врз намера на корисник или Лица.
Кои се лицата?
Сликајте го вашиот просечен онлајн купувач. На возраст меѓу 25-40 години, расположлив приход, висока свест за брендирани производи? Ако мислевте дека тука заврши профилот, не сте во право.
Различни купувачи на Интернет имаат различни личности, потреби и желби. 25-годишниот млад професионалец со работа на ниско ниво сака да ги реализира своите аспирации на буџет. Зафатениот 30-годишен професионалец со незгодна банкарска работа нема време за споредба со купувањето и првиот пат кога 40-годишниот купувач на Интернет сè уште експериментира и не е сигурен за неговата намера да купува преку Интернет.
Сега клучните зборови ги имате групирани на начинот на кој ги сакате. Сепак, ова не е од корист ако не ја мапираме вистинската личност на вистинската порака. Тоа е, копиите на рекламите за овие групи клучни зборови треба да ја одразуваат намерата на лицата да бидат насочени. На пример:
Персона
Клучен збор
Порака за реклама
Така, со правилно идентификување на вашата целна личност и групирање на вашите клучни зборови според личноста, станува полесно да составувате пораки привлечни за нив. Ова исто така ви помага да процените кои лица се покорисни за вашиот бизнис на долг рок.
Што мислите за оваа форма на структурирање на клучни зборови? Инвестирајте не во делот за коментари.