Решенија за испорака на е-трговија и најдобри практики: Ваш целосен водич
Значи, донесовте одлука да ја поставите вашата онлајн продавница - честитки! Е-трговијата покажа постојан раст во текот на изминатата деценија, повеќе од двојно повеќе од процентот на вкупната продажба на мало. Бидејќи е-трговијата продолжува да расте, можноста за сервисирање на клиентите на непречен и ефикасен начин ќе биде клучен диференцијатор за секоја онлајн продавница.
Без разлика дали сте основана деловна активност што сакате да преземате активности преку Интернет за подобро да им служите на вашите клиенти или само што започнувате, постои една област што ќе треба да започнете да размислувате за тоа е клучна за целата операција: испорака.
01. Дефинирајте ги вашите упатства за испорака
Важно е да воспоставите јасно дефинирани упатства за испорака, така што ќе имате основа во случај да се појават прашања или прашања на клиентите. Бидејќи и трошоците за испорака и брзината на испорака можат да бидат одредувачки фактори во умовите на потрошувачите за тоа дали да купуваат или не со вас, многу е важно да имате централно место каде што ќе можат да ги најдат овие информации на вашата страница.
Се полни или не се полни за испорака на производи
Постојат три главни начини да се пристапи кон тоа како да се наплати - или не се наплаќа - за испорака.
Бесплатна испорака
Денешниот клиент за електронска трговија го очекува тоа, во најголем дел поради побегнатиот успех на Amazon Prime. Но, за многу бизниси, ова може да биде тежок повик. Еден начин да понудите бесплатна испорака е да ги преклопите трошоците за испорака во цената на производот. За да го направите ова правилно, треба да откриете колкава е просечната цена на испорака по нарачка и соодветно да ја прилагодите цената.
02. Набавете решение за софтвер за испорака
Затоа, сега кога ги заковавте упатствата за испорака, време е да го поставите вашиот процес на испорака, што ќе се направи илјада пати полесно со користење на софтверско решение за испорака. Да ја имате вистинската програма при рака, ќе ви помогне да заштедите време, пари и на крајот, да овозможите поефикасен процес на испорака.
03. Разберете ги опциите за испорака и пресметајте ги трошоците за испорака
Да се има софтверско решение за испорака во голема мера ќе го поедностави изборот на опции за испорака. Но, еве неколку популарни опции што треба да ги имате предвид.
04. Изберете го вистинското пакување
Во пакувањето има многу повеќе од само утилитарните аспекти при добивање на нарачки на вашите клиенти од точката А до Ш. Треба да размислите за вашето пакување за испорака како проширување на вашата марка. Но, прво, додека ја составувате програмата за испорака, важно е да изберете пакување што ќе обезбеди вашите производи да пристигнат безбедно и безбедно до нивната дестинација.
05. Истражете ги опциите за печатачот
Принтерите за електронска трговија и соодветните етикети имаат тенденција да спаѓаат во три главни категории. Во зависност од обемот на испорака, ќе сакате да ги земете предвид трошоците и одржувањето.
06. Размислете за осигурување за испорака
Вложивте многу време и напор во производите што ги нудите и пронајдовте креативни начини да заштедите пари при испорака, притоа градејќи го вашиот бренд.
За да се осигури дека сè оди добро, има уште еден дел од процесот што треба да го разгледате, во случај работите да се случат надвор од ваша контрола. За предмети со поголема вредност, осигурувањето за испорака може да ви се најде многу корисно. Размислете за тоа, една загуба или оштетена ставка може да ви врати сериозни пари. Можеби ќе треба да издадете наплата за загуба на оригиналната пратка, плус да ги платите трошоците за повратна испорака на замена.
07. Ракувајте со комуникациите по купувањето
Откако вашите пакети ќе бидат прецизно завиткани, испратени и испратени, сè уште има начини да се поврзете со вашите купувачи на лично ниво, за да ви помогнеме да обезбедите врвна услуга за клиентите.
Иако може да изгледа многу за преземање, поставувањето на вашата програма за испорака не треба да биде премногу тешко. Откако ќе ги добиете упатствата или политиките за вашата програма, остатокот од процесот ќе започне да се оформува.