Однесување преку Интернет при купување на касата

Однесување преку Интернет при купување на касата

 

Ако стоите на касата во продавница од тули и малтер, доволно е лесно да се види кога колегите купувачи ќе се вознемират и изнервираат. Нетрпеливо проверување на времето, звучни „харруми“ и негативен говор на телото се сите знаци кои покажуваат дека процесот на плаќање во продавницата не се одвива непречено како што сакате. Но, како оваа фрустрација се манифестира во однесувањето на купување преку Интернет? Тиранијата на оддалеченост ги отстранува сите физички знаци, но клучно е за трговците да ги идентификуваат и адресираат точките на триење, со цел да го подобрат целокупното пазарење и да ги максимизираат стапките на конверзија.

 

Следењето на однесувањето на купување преку Интернет, на пример преку кликови и конверзии, дава податоци што давателите на плаќања можат да ги користат за да ги усовршат процесите на наплата и плаќање. На пример, се покажа дека вклучувањето на трите најпопуларни алтернативни начини на плаќање на секој пазар може да ја зголеми конверзијата на трговецот до 30%. Услугите како што се понудени од ClickTale одат подлабоко, со анализа на топлинска мапа и други моќни алатки за да се разбере однесувањето на купување преку Интернет.

 

Нови сознанија за однесувањето на купување преку Интернет

 

Според студијата на Универзитетот Бригам Јанг, кога корисниците се вознемирени или збунети, движењата на глушецот стануваат нерамни и непрецизни, наместо да следат права или нежно кривина. Нешто контраинтуитивно, вознемирените корисници, исто така, имаа тенденција побавно да го движат курсорот на глувчето. Способноста да се обработат доволно податоци за да се извлечат такви заклучоци беше услов за студијата, која потенцијално може да има низа практични импликации за веб -развивачите кои бараат да ги намалат болките што генерираат негативни емоции.

 

 

Но, што е со мобилниот?

Предметната студија се темели на присуство на курсорот на глувчето, но со пазарење преку мобилен телефон што ќе ја надмине традиционалната е-трговија на работната површина (мобилниот удел во сите набавки преку Интернет се очекува да биде 40% до крајот на 2015 година и 50% " точка на пресврт “не е далеку зад себе), и давателите на плаќања и нивните трговци може да го фокусираат вниманието на друго место. Стратегијата „мобилен на прво место“ ќе значи намалување на триењето и подобрување на протокот на плаќање преку мобилна телефонија и стекнување подлабоко разбирање за однесувањето при купување преку мобилен телефон. Дали ќе биде можна слична „анализа на навреденост“ на уредите со екран на допир, преку бришење и чешми, останува да видиме (иако студијата на BYU прогнозно сугерира дека е можно).

 

Слични објави