3 работи што мора да ги обезбедите на вашите клиенти преку Интернет!
Во новата реалност, купувањето преку Интернет станува доминантен начин на купување. Безбедноста што, во споредба со традиционалната, е обезбедена од виртуелен шопинг, погодност затоа што локацијата и времето не претставуваат никакви пречки и брзината на процесот на купување, ги привлече последните потрошувачи на интернет-пазарот.
1. Набавка без регистрација
Запишувањето на мноштвото податоци што ги бара процесот на регистрација може да биде доста заморно за купувачот што бара многу нова реалност за купување. Тој дојде на веб-страницата со идеја дека брз процес на купување ќе заштеди време, затоа дајте му го она што го очекува - купување без регистрација или брз процес на купување без обврска да креира сметка, во спротивно дигитално разбирлив клиент брзо ќе бара конкурентна продавница што ќе заштеди време и напор.
2. Погледнете ја количката во секое време
Целосната транспарентност е најдобра тактика при купување преку Интернет. Ако процесот на купување е подолг, клиентите често забораваат на деталите за производите што ги избрале, и ако не можат постојано да ја проверуваат содржината на количката, чекаат крај на нарачката за да можат да ги проверат производите. Затоа е добро да им дозволите да ја прегледуваат количката во кое било време за да ги запомнат и проверат избраните производи и да одлучат дали тие се совршен избор за нив. Дозволете им да ги прегледуваат претходно избраните производи на секој чекор од купувањето, јасно покажувајќи ја цената, сликата на производот, големината и другите важни информации. Ова дефинитивно ќе го намали бројот на напуштени корпи.
3. Платете со 1 клик
Додадете копчиња во вашата веб-продавница, особено на мобилната верзија, што ви овозможува да плаќате многу лесно и брзо. Ова ќе ја избегне потребата од досаден внес на податоци, како што се адреса за плаќање и информации за кредитни картички, и ќе им овозможи на клиентите лесно да го финализираат своето купување. Бидете внимателни, и еве го правилото што треба да се примени - помалку е повеќе затоа што премногу копчиња и различни опции за плаќање можат да збунат помалку искусни потрошувачи на Интернет, затоа фокусирајте се на најмногу 5 различни опции.