4-те најбарани вештини за е-трговија

4-те најбарани вештини за е-трговија

 

Компаниите бараат да ја зајакнат својата конкурентност на сè повеќе дигитален пазар, а оваа зголемена побарувачка за вештини за е-трговија значи дека неколку карактеристики ќе ви помогнат да се истакнете.

Додека многу продавници со тули и малтери се борат со опаѓање на продажбата и зголемување на кириите, е-трговијата е и причина и решение. Поради зголемувањето на трансакциите направени преку Интернет, постои зголемена побарувачка за вештини за електронска трговија низ целиот свет - од трговски синџири кои сакаат да ги подобрат своите искуства преку Интернет до компании на ниво на претпријатие и стартапи кои сакаат да ги зголемат приходите.

 

1. Развој на софтвер

Развојот на софтвер е клучот за успех во е-трговијата. Опсегот на нови решенија за е-трговија експлодира, со можности како што се автоматизација, управување со односи со клиенти (CRM), дизајн на веб-страница, услуги со клиенти, функционалност поврзана со маркетинг и многу повеќе. Ова значи дека деловните субјекти мораат да ангажираат развивачи на софтвер што течно го користат решението што обезбедува најдобар рентабилност за нивната организација.

 

2. SEO

Да се добијат најголем дел од очното јаболко во е-трговијата е интензивно конкурентно, а веб-страниците со врвни специјалисти за оптимизација се оние што се појавуваат први на SERP на Google и возат што е можно повеќе потрошувачи на нивната страница Вештините за оптимизација опфаќаат различни вештини за маркетинг, како што се пишување текстови, анализа на податоци, тестирање на А / Б и длабинско разбирање на употребата на клучни зборови и маркетинг на содржина.

 

Не постои едноставен трик за зајакнување на оптимизација за бизнис во е-трговија. Потребно е стратешко размислување, детално планирање, експанзивна анализа на податоци и известување, разновидни области на маркетинг експертиза и трпеливост да видите дека оваа работа се исплати бидејќи Google и другите пребарувачи полека ги пресметуваат новите промени во вашите понуди на Интернет.

 

3. Анализа на податоци

Податоците експлодираат, но што навистина значи тоа? Трговците на мало за е-трговија треба подобро да ги разберат своите клиенти и како да ги достигнат на се пополнетиот дигитален пазар. Тие исто така треба да ги оптимизираат синџирите на снабдување, да го подобрат работењето и да управуваат со разни капацитети за да остварат поголем профит. Тука влегува анализата на податоци.

Многу организации се борат со повеќе податоци отколку што знаат со што да прават. Експертите за анализа на податоци можат да ги земат тие информации и да откријат деловни согледувања што ги нема бизнисите. Бидејќи повеќе компании сега се потпираат на податоците за да ги информираат своите деловни одлуки, побарувачката за улоги во анализата на податоците во е-трговијата експлодира.

 

4. Вештачка интелигенција (AI)

Се чини дека сите зборуваат за ВИ како следно големо нешто и е-трговијата ќе биде една од индустриите што најмногу се нарушува со ВИ технологијата. Технологијата водена од вештачка интелигенција ќе продолжи да го нарушува начинот на кој компаниите за електронска трговија прават деловни активности - само погледнете го неодамнешниот пораст на чет-ботови во индустријата. Иако овие видови алатки ќе заменат одредени улоги во е-трговија, како што се оние во секторот за услуги на клиенти, тие исто така ќе обезбедат нови улоги за експерти специјализирани за тоа како најдобро да ги интегрираат и искористат.

Веќе гледаме пораст на побарувачката за специјалисти за АИ, што е поопшта улога, во нашите податоци за поставеност во 2017 година, но очекуваме да забележиме пораст на титулите на АИ специјализирани за поставена технологија или решение управувано од АИ, слично на она што ние види за Улогите на развивачите во е-трговија.

 

Слични објави