5 начини да ги намалите трошоците за кампања во AdWords
Google AdWords е еден од најдобрите начини за рекламирање преку Интернет, но честопати корисниците на кампањи лесно ги губат своите пари на своите кампањи. Многу поставки во AdWords се поставени за да го зголемат опсегот на вашата кампања, што е одлично ако сакате да имате најмногу можни кликови, но имајте на ум дека вашите реклами се наплатуваат за еден клик, што може да чини многу ако изберете широка мрежа. Проблемот е што по правило, кога ќе достигнете повеќе корисници, жртвувате важност, многу корисници кои кликнуваат на рекламата нема да бидат ваши идеални клиенти и на крајот тоа му штети на вашиот рентабилност.
Еве ги најдобрите 5 начини за филтрирање на несакани кликови за да го намалите трошењето на буџетот.
1. Негативни клучни зборови
Негативните клучни зборови се класичен начин за филтрирање на несакани, ирелевантни кликови на вашите реклами. Негативниот клучен збор е всушност спротивен на обичниот клучен збор, односно ги додавате тие зборови на посебна листа каде што не сакате да се појавува вашиот оглас.
На пример, ако продавате тениски рекети и опрема за тенис, не сакате вашиот оглас да им се прикажува на оние што бараат рекети од бадминтон и друга спортска опрема што не е на ваша понуда.
Создавање солидна листа на негативни клучни зборови ќе ви заштеди многу буџет на безвредни кликови што никогаш нема да станат реализација.
2. Изменето широко совпаѓање
Друг начин за филтрирање на несакани впечатоци и кликови. Заменете го стандардниот широк натпревар со изменетиот.
Широкиот натпревар е најмалку рестриктивен натпревар, што значи дека Google ќе одговара на вашата реклама со што повеќе зборови, дури и со оние што не се важни за вас. Негативните клучни зборови се еден начин за борба против ваквите премногу агресивни натпревари, но постои и друг начин, а тоа е изменето совпаѓање.
Со изменето совпаѓање, што значи додавање на знак + на секој збор што сакате да се појави во барањето. Значи, ако имате клучен збор „+ рекети + тенис“, вашата реклама ќе се прикажува само за прашања што вклучуваат зборови „тенис“ и „рекети“, како што се „Квалитетни тениски рекети“. Така, нема да добивате кликови на зборови како „бакет-рекети“. Значи, вашите кликови ќе имаат поголем потенцијал за конверзија.
3. Потесен контекст на таргетирање
За да се осигураме дека кликовите на нашата реклама се релевантни, треба да се фокусираме на покажување на релевантната реклама на корисникот на вистинското место во вистинско време.
Во кампања на AdWords, можете да ги поставите вашите понуди на следниов начин:
Локација: Користете гео-таргетирање и подигнете понуди на специфични локации, на пример на 50 км од вашата продавница, за да избегнете рекламирање да се појавува на места каде што не работите.
Време на пребарување: Исклучете реклами надвор од работното време.
Уред: Прилагодете ги понудите врз основа на тоа дали вашите корисници користат компјутер или мобилен уред. (Многу рекламни претпоставија дека пребарувањата за мобилни телефони вредат помалку, но во зависност од вашата деловна активност, може да биде точно спротивното).
4. Оптимизација на мобилниот
Текстуалните реклами за мобилни телефони ви овозможуваат да го прилагодите вашето корисничко искуство за корисниците на мобилна телефонија. Може да вклучите повици за акција специфични за мобилни телефони и да ги насочите корисниците кон целна страница оптимизирана за мобилни телефони. Ова е важно затоа што корисниците кои користат мобилен уред се однесуваат поинаку од обичните корисници на компјутерот. На пример, корисниците на мобилни уреди имаат поголема веројатност да остварат повик отколку да пополнат формулар. Значи, користете наставки за рекламирање како кликнување на повик, бидејќи ќе ги подобрите CTR и Резултатот за квалитет, што ќе ви заштеди пари.
5. Вклучете го следењето на конверзијата
Ќе бидете изненадени колку рекламни немаат вклучено следење на конверзијата. Ако не ги следите конверзиите на AdWords, можеби дури и не знаете колку буџет се троши ирелевантно. Осигурете се дека на вашите целни страници е вклучено следење на конверзијата за да можете да измерите што помага и кампањи за вашата кампања, а потоа насочете го вашето трошење на клучните зборови што го постигнуваат најдобриот ROI.