Колку чини да се постави страница за е-трговија
Со оглед на тоа што продажбата на интернет се очекува да достигне 6,5 милијарди долари до 2023 година ширум светот, трошоците поврзани со поставување веб-страница за е-трговија може да бидат мистерија за повеќето. Сега повеќе од кога било е-трговијата е најбрзо растечката индустрија во светот. Многу луѓе основаа свои бизниси и онлајн продавници, приклучувајќи се на веќе воспоставените онлајн продавачи.
Но, колку чини да се постави бизнис за е-трговија? Ние се нурнуваме во тоа прашање денес. Истражување на различните рути, придобивките и недостатоците на секоја од нив и секако колку може да очекувате да платите за секоја од нив.
Вид на производи
Прво, ќе треба да разберете која платформа или рута што ќе ја изберете може веќе да биде под големо влијание на видот на производите што ги продавате.
Одговорете на следново: дали вашиот производ или услуга е B2C (Business to Consumer) или B2B (Business to Business)? Во секој случај, ова ќе влијае на вашите маркетинг одлуки поради вашиот целен пазар и треба да биде првото прашање на кое ќе одговорите. Онлајн или во продавница
Ако веќе имате или размислувате да додадете продавница за тули и малтер во вашата е-трговија, тогаш има уште неколку аспекти што треба да се разгледаат. И вашата продавница за тули и малтер и вашата продавница за е-трговија ќе треба беспрекорно да разговараат едни со други. Така, нивоата на акции не излегуваат од синхронизација и ги нервираат саканите клиенти.
Добрата системска интеграција на PoS (Продажна точка) ќе биде витален дел од вашето работење. Значи, треба да се осигурате дека ова е вклучено во вашите планови за трошоците за вашата продавница за е-трговија. И секогаш избирајте ја најдобрата опција за вашиот бизнис.Ако едноставно одите по патеката на е-трговија, тогаш добар систем за управување со залихи и интеграција на исполнување треба да помогнат во поддршката на операциите на вашата онлајн продавница за почеток.Откако ќе одлучите дали одите само на маршрутата онлајн или покрај неа отворате продавница за тули и малтери, следниот чекор е да истражите кој тип на платформа за е-трговија е соодветна за вас.
Прилагодено изградено место
Една од поскапите рути што треба да се оди е да имате сопствена локација изградена за вас на платформа како Magento. Добивањето приспособена локација изградена за вашите точни барања звучи како одлична опција бидејќи ќе добиете сè што ви треба од самиот почеток. Но, ајде да ги погледнеме предностите и недостатоците на изградбата на сопствена локација.
Предности
Прво, тој е целосно флексибилен. Како платформа со отворен код, ќе можете да го менувате изворниот код за да одговара на потребите на вашите деловни барања – како и кога ќе одберете. Исто така, дозволува интеграции од трети страни за работи како увоз на производи и друго. Неговата флексибилност е најголемата предност при изборот на оваа рута.
Како и со повеќето опции за е-трговија, таа е оптимизирана за мобилни уреди и скалабилна. И двата се многу важни аспекти што треба да ги вклучите кога истражувате која рута е најдобра за вашиот бизнис.
Недостатоци
Сепак, прилагоденото решение за е-трговија како ова не доаѓа без свои недостатоци. Прво, може да биде многу скапо. Зборуваме за неколку големини во опсегот со пет бројки во зависност од вашите барања.
Тоа е затоа што програмерите или програмерите ја градат вашата онлајн продавница и нејзината функционалност од почеток. Тоа е многу работа за почеток, па дури и може да чини повеќе подоцна поради такси од трети страни, ако не можете сами да инсталирате екстензии, на пример.