5 трендови за е -трговија што ќе доминираат во 2021 година

5 трендови за е -трговија што ќе доминираат во 2021 година

 

2020 година донесе невиден број промени во малопродажната индустрија, ништо повеќе од забрзување кон е -трговија.

 

Продажбата на е -трговија во САД порасна приближно 40,3% во 2020 година, што претставува 21% од вкупната продажба на мало, наспроти 15,8% во 2019 година.

 

2021 година изгледа да се надоврзе на овој неверојатен импулс, искористувајќи ги алатките и трендовите што ја дефинираа монументалната година за купување преку Интернет. Брендовите и трговците на мало што се прилагодуваат не само што ќе преживеат брзо менување на малопродажниот пејзаж, туку ќе се развиваат во годините што доаѓаат.

 

Еве 5 трендови за е -трговија што ќе доминираат во 2021 година.

 

 

 

1. ВИДЕО ШОПИНГ ЌЕ ЕКСПЛОДИРА

Не е тајна дека купувањето видеа започна во 2020 година. Не барајте доказ од Кина, најбрзо растечкиот пазар за е -трговија во светот.

 

37% од онлајн купувачите во Кина минатата година купувале преку видео шопинг, што претставува продажба од 74 милијарди долари само за Денот на самците. До 2022 година, Блумберг проценува дека неверојатни 20% од целокупното купување преку Интернет во Кина ќе биде преку видео.

 

Како што започнува 2021 година, големите пазари низ целиот свет, вклучително и САД и Европа, забележуваат, гледајќи во Кина како индикатор за влијанието на оваа моќна промена.

 

2. КОРИСНИЦИТЕ ЌЕ ПРОДАВАТ СО ЦЕЛ И ПРЕТРИЕМАЧИТЕ ЌЕ ПОСТАВАТ СО ПОВОД

Широко распространетиот повик за поддршка на бизнисите во сопственост на црнците се појави во 2020 година како еден од најефикасните начини за луѓето од сите потекла да се солидаризираат со црнечката заедница.

 

Оваа порака наскоро се прошири и на други прашања за социјална правда, предизвикувајќи брендовите да ја преиспитаат својата поширока мисија, бидејќи клиентите гледаа да ги поддржат бизнисите чии културни и социјални пораки ги одразуваат нивните. Во 2020 година, клиентите имаа 4-6 пати поголема веројатност да купуваат, да ги штитат и да ги поддржуваат компаниите насочени кон намена, и овој тренд не покажува знаци на забавување.

 

3. АВТЕНТИЧНА СОДРЖИНА ЌЕ ОДГОВОРИ КАКО БРЕНДИТЕ СТАНУВААТ ДОСТАПНИ НА КОРИСНИЦИТЕ

Издвојувањето во морето содржина на социјалните медиуми останува еден од најтешките предизвици на малопродажната индустрија.

 

Кон крајот на 2020 година, се појавија нови медиуми кои ја вратија контролата во рацете на брендовите, оспособувајќи ги да креираат и презентираат автентична содржина преку сопствените канали за е -трговија.

 

На пример, видео-шопинг еден-на-многу користени од брендови како што се големината ?, Фаерти и ХАЈ се вклучија во сеизмичкиот раст на приказните како омилен начин во светот да се консумираат автентични видео содржини на социјални платформи како Инстаграм, Фејсбук и Снепчат.

 

 

4.УЛОГАТА НА ПРОДАЖБАТА ЌЕ ЕВОЛВИРА 

Тимовите на продавници се од витално значење за успехот на малопродажните брендови: 90% од потрошувачите имаат поголема веројатност да купат кога ќе им помогне соработник со знаење.

 

Во 2020 година, брендовите што им понудија на клиентите искуство во продавницата преку виртуелен шопинг, ја зголемија нивната продажба насекаде. Accent Group, австралиски трговец и дистрибутер на обувки за перформанси и начин на живот со над 500 продавници, испорача 5 пати ниво на конверзија во споредба со продажбата преку Интернет без виртуелно купување, со просечно зголемување на вредноста на нарачката од + 20%.

 

Во 2021 година, соработниците ќе продолжат да ги водат клиентите за време на нивното шопинг патување преку текст, разговор и видео, во голема мера проширувајќи ја нивната сфера на влијание надвор од четирите sида на физичката продавница. Нема да заврши ниту со едно купување.

 

5. ПРОДАВНИЦИТЕ ЌЕ БИДАТ „ТЕМНИ“

Меѓу најпребирливите трендови забрзани со настаните во 2020 година беше подемот на „темните“ продавници. Во светло на огромните исклучувања, трговците на мало ги претворија физичките локации во простори слични на складиште каде што нарачките преку Интернет може да се спакуваат за подигање или испорака.

 

Додека виртуелното пазарење го премостува јазот помеѓу искуството во продавницата и практичноста за купување преку Интернет, „темните“ продавници ќе станат вообичаени, што ќе им даде дополнителна употреба на мало за нивното физичко присуство.

 

Додека некои трговци ќе изберат трајно да преобразат одредени локации во „темни“ продавници, други ќе најдат креативни причини за „темно“, како што е сезоната на тргување кога соработниците и работниците ќе се применуваат за да ги исполнат нарачките преку Интернет во текот на општото работно време.

 

Слични објави

Внатрешното задоволство на клиентите се однесува на сè попопуларната филозофија дека бизнисите треба да го третираат персоналот и другите соработници на ист начин како што ги третираат своите клиенти и клиенти. Прочитајте!