Како да се вреднува бизнисот за е-трговија

Технологијата им олесни на претприемачите да започнат бизниси без да се грижат дали имаат соодветен деловен простор, да плаќаат кирија или да добијат локални дозволи. Во денешно време, секој може да започне бизнис онлајн без речиси никакви ограничувања. Сè што е потребно е веб-страница за е-трговија, која ќе служи како бизнис излез.

Ова значи дека со само неколку долари, можете да одите. На крајот на краиштата, само ќе треба да регистрирате име на домен, да платите за хостинг, некој да дизајнира лого за вас, да постави сигурен систем за плаќање и да објавува стоки и услуги за продажба. Можеби ќе треба да ангажирате компанија за исполнување која ќе се занимава со пакување и испорака на стоки до вашите клиенти.

Вреднување на вашиот онлајн бизнис

Ако имате одличен производ и сте инвестирале во маркетинг на пребарувачите, на пат сте да привлечете клиенти и да изградите голема база на клиенти. Со оглед на тоа што вашите режиски трошоци се ниски, може да се најдете дека остварувате здрава добивка квартал по квартал.

Во одреден момент можеби ќе треба да извршите вреднување на вашиот бизнис поради една или друга причина. Неколку најчести причини се:

a) Сакате да продавате

Пред да можете да го продадете бизнисот со е-трговија, и вие и потенцијалните купувачи ќе сакате да ја знаете неговата пазарна вредност. Бараната цена тогаш може да се заснова на таа вредност.

б) Сакате финансирање

Никој не може да ви понуди финансирање без претходно да откриете колку вреди вашиот бизнис. Ако сакате да добиете капитална инјекција во вашата е-трговија, прво мора да ја вреднувате.

Утврдување на пазарната вредност

Постојат многу методи за вреднување на бизнисот, а ние ќе навлеземе во тоа за момент. Сепак, важно е да се наведе дека вредноста на бизнисот е одредена од различни фактори, вклучувајќи:

Годишни приходи

Годишен профит

Препознавање на брендот

Вредност на материјалните и нематеријалните средства

Обврски

Финансиска историја

Приспособливост

Идни перспективи

Исто така, важно е да се забележи дека повеќето бизниси за е-трговија немаат многу материјални средства. Всушност, единствените средства што ги поседуваат се; веб-страницата за е-трговија, името на брендот и инвентарот што го чуваат компаниите за исполнување.

Затоа, кога се вреднува бизнис за е-трговија, мора да се земат предвид дополнителни фактори, како што се:

Извор на клиенти: Сообраќајот може да биде или од органски пребарувања или од платено рекламирање. Бизнисите што работат профитабилно со сообраќај од органски пребарувања имаат поголема вредност.

Рационализирана услуга за исполнување

Квалитет на услуги на клиентите

Инвестиции во безбедноста на интернет: сите се загрижени за безбедноста на интернет, па така најбезбедните страници за е-трговија обично се продаваат по повисока цена.

Вклучување на сопствениците во секојдневните операции: Бизнисите чие работење во голема мера се потпира на сопственикот се помалку вредни од оние што работат профитабилно без оглед на тоа кој е одговорен за операциите.

Возраст на бизнисот: Бизнисите за е-трговија кои постојат долго време имаат поголема веројатност да преживеат неколку години во иднината, па затоа се повредни. Тие, исто така, имаат воспоставена база на клиенти, што значи дека нивните бројки за приходи најверојатно ќе се одржат на долг рок.

 Без разлика дали планирате да го продадете вашиот бизнис со е-трговија, сакате да добиете средства или едноставно сакате да знаете колку вреди вашето замисла, се препорачува да работите со експерт.

Како да се вреднува бизнисот за е-трговија

Слични објави