Сакате повеќе повторливи клиенти? Треба да го смените фокусот!

Поголемиот дел од продавниците за е-трговија таму се фокусирани на две работи, сообраќај и стапки на конверзија!

Иако овие се важни показатели, тие повеќе не се цел на електронската трговија. Овие две метрики се фокусираат на создавање купувачи, но денешните најдобри сајтови за е-трговија се фокусираат на создавање повторливи клиенти. Овие продавници се фокусираат на повторливи клиенти бидејќи тие вредат повеќе за вашиот бизнис. Повторениот клиент е 3x до 5x повреден во однос на приходите, има околу 54% поголема веројатност да конвертира од обичниот купувач и е поверојатно да ја сподели вашата страница. Шлагот на тортата е дека повторениот клиент чини 7 пати помалку за задржување отколку што купувачот чини да го купи. Значи, зошто толку малку сајтови се загрижени за создавање повторливи клиенти? Тие едноставно не се информирани. Но, вие ќе бидете! Еве 3 начини да создадете повеќе повторливи клиенти и да ја зголемите продажбата.

1. Фокусирајте се на различни метрики Како што реков претходно, сообраќајот и конверзијата се важни; без нив вашата продавница би престанала да постои. Меѓутоа, ако сте фокусирани само на овие метрики, ќе имате само еднаш купувачи. Ако сакате да создадете повторливи клиенти, треба да следите две различни метрики. Ви требаат метрика за задржување.

Доживотна вредност на клиентот

Доживотна вредност на клиентот или (CLV) е предвидената вредност што клиентот ќе ви ја обезбеди во текот на целиот свој шопинг век. Ова ви овозможува да дадете вредност на задржувањето на вашите купувачи подолго и да ги натерате да купуваат поредовно. Следењето на вашиот CLV е одличен начин да следите дали стекнувате повеќе повторливи клиенти. Можете лесно да започнете да го следите вашиот CLV со оваа едноставна равенка! Стапка на повторна набавка Вашата стапка на повторено купување е процентот на вашите клиенти кои направиле повеќе од едно купување кај вас. Ова е фантастичен начин да се види колку добро вашата продавница моментално ги задржува купувачите и ви овозможува да следите како се движи напред. Без разлика како го користите, само бидете сигурни дека правилно го пресметувате. Овие две метрики се сообраќајот и конверзијата на светот на задржување. Ако сакате сериозно да се зафатите со стекнување повторени клиенти, треба да знаете што да следите и да следите. Ова се најдоброто место за почеток.

2. Инвестирајте во маркетинг на задржување Ако вашата цел е да ги зголемите повторените клиенти, треба да инвестирате во вистинските алатки! Користите AdWords, социјални медиуми и ретаргетирање за да стекнете клиенти, потребни ви се вистинските алатки за да ги вратите и тие.

Имате на располагање еден тон алатки за задржување, но најважниот фактор е да постигнете правилен баланс на стекнување и задржување. Само затоа што повторените клиенти се повредни не значи дека можете целосно да ги игнорирате вашите канали за стекнување.

3. Потребна ви е персонализација Секој го има тој ресторан или продавница во која секогаш оди. Обично одите на ова место затоа што ве познаваат на лично ниво. Ја знаат вашата нарачка или ја знаат вашата големина, знаат нешто за вас! Овој личен допир беше изгубен во е-трговијата кога продавниците првпат почнаа да се појавуваат онлајн. Беше тешко да се знае нешто за вашите купувачи и беше уште потешко да се обезбеди тој личен допир и чувство. Тие денови одамна ги нема и трговците имаат еден тон опции да им обезбедат на клиентите неверојатна персонализација.

Добивање повторливи клиенти

Овие три совети сега ви дадоа знаење да започнете да се фокусирате на најпрофитабилната група луѓе на вашата страница. Кога ќе почнете активно да се обидувате да ги зголемите вашите повторливи клиенти, ја ставате вашата продавница во значителна предност над вашите конкуренти.

Сакате повеќе повторливи клиенти? Треба да го смените фокусот!

Слични објави

Директно до потрошувачите (D2C) е тип на бизнис модел кој ги заобиколува традиционалните посредници за да создаде искуства за купување без триење и да ги отклучи новите текови на приходи и профит. Прочитајте!
Да почнеме од почеток, што е инфлуенсер маркетинг? Ова е нова (и во исто време стара) маркетинг стратегија која вклучува контакт со луѓе со одредена улога во различни индустрии на Интернет за да зборуваат позитивно за нашите производи или услуги. Велиме дека е ново, но сепак старо бидејќи вклучувањето на важни или влијателни луѓе во рекламна кампања е всушност многу вообичаена работа. Сепак, инфлуенсер не е исто што и славна личност, како што отсекогаш сме ги познавале. Прочитајте!
Повеќето претприемачи грешат да ги потценат придобивките што каналот за големопродажба може да ги додаде во нивниот бизнис за е-трговија. Прочитајте!