71% од купувачите ги пропуштаат алатките за одредување големина

Големиот износ на враќања во е-трговијата е причина за грижи за многу онлајн продавачи. Сепак, 71 процент од потрошувачите велат дека онлајн продавачите не нудат никакви алатки за одредување на големината, што би можело да го намали повратот.

 

Ова е очигледно од неодамнешното истражување објавено од апликацијата за големина MySize за онлајн враќањата. Компанијата анкетираше над 1.000 испитаници во Велика Британија, САД, Франција, Германија и Италија. Испитаниците биле на возраст од 18 до над 65 години.

Најмалку 29 отсто од испитаниците „понекогаш“ вратиле предмети. Над 14 отсто од италијанските купувачи, 10 отсто од купувачите во Велика Британија, речиси 10 отсто од германските купувачи и 8 отсто од француските купувачи враќаат артикли „често“ или „многу често“.

 

Проблемите со големината често предизвикуваат враќање

Според истражувањето, за многу потрошувачи, проблемите со големината се причина (50 проценти) зошто ја враќаат облеката и обувките што ги купиле преку Интернет. Друга причина за враќање е заградата. Најмалку 33 отсто од испитаниците признале дека купуваат предмети во повеќе големини, бои или стилови, за да ги пробаат дома со намера да ги вратат повеќето предмети. Оваа практика ги чини трговците милиони милиони секоја година, но се смета за алатка која им дава внимание на потрошувачите кои имаат проблем да ја најдат вистинската големина кога купуваат онлајн. Трговците на мало бараат начини да го намалат приносот, но често добиваат негативни резултати.

Повеќе сигурност дека предметите ќе се вклопат

Од друга страна, најмалку 46 отсто од испитаниците рекле дека е поголема веројатноста да купуваат облека и обувки преку Интернет доколку знаат дека ќе им одговара. Понудата на клиентите алатка за одредување на големината може да биде начин да им се даде поголема сигурност. Според извештајот, најмалку 71 отсто од потрошувачите рекле дека онлајн трговците на мало не го нудат ова решение.

71% од купувачите ги пропуштаат алатките за одредување големина

Слични објави

Електронската трговија е скратена верзија на фразата „електронска трговија“ која во суштина опишува секаков вид размена на валута за стоки или услуги преку Интернет. Е-трговија е чадор термин кој опфаќа сè што има врска со купување или продавање преку Интернет, а понекогаш може инаку да се напише како „Е-трговија“, „е-трговија“ или „е-трговија“. Прочитајте!