Како да ги натерате луѓето да плаќаат за вашата страница за членство како творец

Како да ги натерате луѓето да плаќаат за вашата страница за членство како творец

Сајтовите за членство се одличен деловен модел за креаторите. Можете да ја споделите вашата содржина, да изградите заедница и да донесете убав дел од промените. Плус, страниците за членство се лесен модел за додавање на вашиот постоечки бизнис за дополнителен приход. Ако имате платени членови, се разбира. За да ви помогне да го сфатите тој дел, оваа статија опишува како да ги добиете членовите што плаќаат како творец. Youе ве прошетаме низ четири фази, од основните потреби до маркетинг пред започнување до претворање на вашата публика во членови што плаќаат!

 

Фаза 1: Поставување

Постои заеднички рефрен меѓу продавачите дека е важно да научите: запознајте ја вашата публика. Ако само се регистрирате за сметка на Patreon и започнете да создавате содржини без да знаете за кого точно создавате содржина, се поставувате себеси за неуспех. Треба да размислите што сакате да понудите и на кого сакате да му понудите пред да направите нешто друго. Кои се тие? Какви се тие? Каде се дружат онлајн? Кои се тие проблеми што можете да им помогнете да ги решат?

 

Откако ќе ја сортирате целната публика, ќе сакате да ја проверите вашата конкуренција. Ова ќе ви помогне да одлучите колку треба да наплаќате за вашите нивоа на членство, како и ќе ви помогне да одредите како вие и вашата понуда сте единствени. Кој е вашиот предлог за вредност? Зошто целната публика треба да ве избере вас кога вашиот конкурент е токму таму?

 

Фаза 2: Пред-стартување на маркетинг

Сега сте подготвени за маркетинг пред лансирање. Во овој период, ќе се фокусирате на воспоставување на вашето присуство преку Интернет во просторите каде што најверојатно ќе биде вашата целна публика. Исто така, ќе започнете да контактирате со потенцијални партнери и влијателни лица кои можат да ви помогнат да ја промовирате вашата страница за членство, да дадете препораки и мрежа.

 

-Создадете целна страница за водечки генерал пред лансирање. Не барајте многу информации во овој момент - името и адресата на е -пошта ќе сторат. Wantе сакате оваа информација да испрати соопштение кога е време да се пушти во живо.

-Растете ја вашата листа со е -пошта. Вашата целна страница за водечки генерал пред лансирање ќе биде од витално значење за пополнување на списокот со е-пошта со претплатници на кои им е тешко да знаат кога е активна вашата страница за членство.

-Поврзете се со влијателни лица. Наоѓањето на вистинските влијателни фактори кои ќе ви помогнат да ја промовирате вашата страница за членство, може да го префрли растот во overdrive.

-Создадете календар за содржина. Haveе имате многу работи за кои треба да размислите кога ќе стартувате. Откријте што ќе објавите и кога не треба да бидете едно од нив.

-Сегментирајте ја вашата публика. Никогаш не е рано да ја сегментирате вашата публика. Препорачуваме да ги користите вашите аналитики на самото место и рекламни кампањи на Фејсбук за сегментирање кога започнувате.

 

Фаза 3: Сообраќај

Како што веројатно можете да замислите, сообраќајот е она што ќе ви донесе изложеност што ви е потребна за да изградите доволно голема публика за успешна страница за членство. Постојат тони начини да го зголемите сообраќајот до вашата страница, но некои се дефинитивно побрзи од другите. Toе разгледаме два вида сообраќај - органски и платен - како и различни техники што можете да ги користите за секој тип.

 

Органски сообраќај

Органскиот сообраќај генерално се смета за „бесплатен“ сообраќај. Ова е сообраќај што доаѓа на вашата страница без да користите платена промоција. Органскиот сообраќај има тенденција да биде побавен, но е непроценлив на долг рок, затоа препорачуваме веднаш да започнете со изградба на органски сообраќај. Ајде да погледнеме неколку вообичаени начини за органски возење сообраќај.

 

Слични објави