SEO- Како да се направи оптимизација: Разбирање на моторите за пребарување

SEO- Како да се направи оптимизација: Разбирање на моторите за пребарување

 

Скоро половина од купувачите се обраќаат кон Google пред да одлучат што да купат и каде да го купат. Разбирањето на работата на Google и другите машини за пребарување може да ви помогне да изберете кои стратегии за оптимизација да ги примените.

Овој пост е втора рата во мојата серија „SEO How to-to“. Во „Дел 1: Зошто да го користам?“, Се осврнав на важноста на оптимизацијата на пребарувачот во е-трговијата.

Вашите производи може да бидат со највисок квалитет или најниска цена. Вашиот бизнис може да биде супериорен во однос на конкурентите на десетици начини. Но, ако не испраќа соодветни сигнали до пребарувачите, вашата страница нема да биде рангирана високо во органските резултати од пребарувањето, за да ги вози купувачите.

 

 

Индексирање 

Интернет содржи трилиони страници. Пребарувачите користат роботи - исто така познати како роботи или, едноставно, ботови - за да ги лоцираат и складираат сите страници со кои се соочуваат.

Кога роботот ќе ја погоди страницата, тој го запишува дадениот HTML и ја каталогизира содржината. Додека ја варат страницата, роботите откриваат врски до други страници и процесот се повторува.

Сепак, некои веб-страници не можат да се превземат.

Резултати од пребарувањето

Голем дел од оптимизација вклучува алгоритми што пребарувачите ги користат за рангирање на органски резултати.

 

Алгоритам е сложен софтвер. Толку е комплицирано што дури и луѓето што го развиваат се борат да го разберат сето тоа.

 

Како маркетери, голем дел од она што го знаеме за алгоритмите на пребарувачите произлегува од нивните патенти, вестите што ги објавуваат и податоците за перформансите на пребарувањето, собрани со текот на времето, на целата мрежа.

 

Стотици фактори го одредуваат рангирањето на секоја страница. Примарни фактори се релевантноста на содржината за поимот за пребарување, искуствата на пребарувачите на страницата и квалитетот на другите страници што водат до страницата. Тие фактори укажуваат, соодветно, на релевантноста, техничките аспекти и авторитетот.

•Релевантноста се заснова на споредување на содржината на вашата страница со пребарувањето и интересите на пребарувачот. Пребарувачите ги проценуваат сите зборови на страницата и како тие се поврзани едни со други и со другите страници на страницата. Така пребарувачите знаат дека една страница е, на пример, бас гитара, а не риба.

Потрошувачите имаат тенденција да го обвинуваат пребарувачот за нивно доставување до злобни страници, наместо да ја обвинуваат самата страница. Така, моторите за пребарување се обидуваат да ги вратат резултатите за страници што се лесни за корисниците со соодветна содржина.

 

Покрај тоа, пребарувачите користат персонализација за подобрување на релевантноста. На пример, пребарувач веројатно би знаел, врз основа на претходните пребарувања, дали пребарувачот е заинтересиран за риболов или музика. Сигналите за персонализација, меѓу другите јавни информации, вклучуваат и локација на пребарувач.

 

•Техничката оптимизација вклучува брзина на страницата, навигација, точност и употребливост - особено на паметен телефон.

 

 

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата неповратно го менува малопродажниот сектор, особено кога станува збор за сите дигитални работи, Џерард Лавин од Citrix истражува како трговците на мало можат да профитираат од промените. Прочитајте!