Двата најважни трендови кои влијаат на модната малопродажба

Во обид да станат поодржливи, модните фирми го поддржуваат рециклирањето во затворен циклус, при што 60% од модните директори веќе инвестирале во него или планираат оваа година, според истражувањето на McKinsey.

Екстериер на продавницата Uniqlo

Uniqlo има за цел да ја направи својата облека од 50% рециклирани материјали до 2030 година

Рециклирањето во затворен циклус треба да го намали производството на девствени суровини и да го намали отпадот од текстил и сега почнува да се шири во обем. Uniqlo вети дека својата облека ќе ја прави од 50% рециклирани материјали до 2030 година.

Модните трговци на мало, исто така, скокаат на пазарот за препродажба.

Се очекува дека малопродажниот пазар на мода од втора рака ќе се удвои во големина и ќе достигне приходи од 77 милијарди долари (58 милиони фунти) до 2025 година, наведува ThredUp.

Веќе, брендовите од висок профил, вклучително и Lululemon и Nike, отворија свои пазари за повторна трговија за потрошувачите да испраќаат користени артикли за кредит при нивното следно купување.

Друг аспект на градење на „одржлив бренд“ е целосното транспарентност за потеклото на производот со нудење информации за производот што може да се следат „назад до неговите корени“.Модните брендови инвестираат во технологии за споделување на овој вид информации за производите и со потрошувачите и со партнерите.

Нуркање во виртуелни светови

За следните три години, онлајн модната индустрија се предвидува да порасне за 26% до речиси 1 трилиони американски долари (753 милијарди фунти) пазарна вредност, вели Statista.

Овие примери нагласуваат само неколку од многуте чекори што ги преземаат модните трговци на мало за да изградат поодржливи и дигитални брендови. Но, што значи сето ова за нивната деловна стратегија?Прво и основно, модните трговци треба лесно да се поврзат со потрошувачите и со деловните партнери.Дигиталната трговија, пазарите за повторна трговија и световите на виртуелната реалност бараат подобрени начини за поврзување и комуникација со потрошувачите преку мноштво канали, допирни точки и (виртуелни) локации.

 

Тоа значи и соработка и поблиско поврзување со деловните партнери.

Деловната агилност е неопходност

Нудењето искуство во дигитална трговија од крај до крај е веќе предизвик сам по себе, а камоли да се стане активен играч во метаверзумот.Честопати може да изгледа како да се гради авион додека летате со него, бидејќи и самите технологии што се користат брзо се развиваат.

Двата најважни трендови кои влијаат на модната малопродажба

Слични објави