Системи и развој на електронска трговија преку Интернет - видови, модели, основи и предности

Системи и развој на електронска трговија преку Интернет - видови, модели, основи и предности

Компјутерската мрежа го смени општеството на глобално ниво, активно интервенирајќи во економијата и бизнисот, влијаејќи врз формирање на нов вид на економска активност - претприемништво користејќи Интернет и телекомуникации. Е-трговија, е-трговијата веќе претставува значителен дел од бизнисот во Русија, каде што клиентите, кога склучуваат зделки на пазарот на стоки, комуницираат со помош на компјутерска размена на податоци преку Интернет технологии.

Што е е-трговија

Благодарение на Интернет, деловното далечинско преку комуникација стана достапно за претприемачи од сите големини: трговијата преку Интернет преку виртуелен канал за дистрибуција не бара скоро никаква материјална инвестиција. Е-трговијата вклучува мрежни системи и продавници кои користат комуникациски медиум BBS, VAN, итн. Начинот на плаќање за таква продажба е банкарски картички, електронски пари.

дефиниција

Е-трговијата е сложен поим, дефиниран како економска област со парични и трговски трансакции преку компјутерски мрежи, што вклучува деловни процеси потребни за завршување на деловна активност: маркетинг по електронска пошта, управување со документи и испорака на стоки / услуги. Складирањето на податоци е организирано на ВЕБ-серверите на организации кои обезбедуваат Интернет услуги. Пристапот до податоците се отвора на барање на корисникот од програмата на прелистувачот.

 

Терминот ги вклучува следниве операции:

•за размена на информации (размена на податоци на Електронис);

•за движење на капитал (електронски трансфер на средства);

•трговија (е-трговија);

•во системите за собирање податоци;

•за трансфер на пари;

•порака;

 

 

 

•употреба на електронско финансирање (е-готовина);

•маркетинг (е-маркетинг);

•електронско банкарство (е-банкарство);

•со електронски каталози;

•осигурителни услуги (е-осигурување);

•со електронски форми;

•во партнерските системи;

•во услугите за вести и информации.

Основни поими

Интернет трговијата се реализира во областа на мрежната економија - сфера во која секоја компанија или индивидуа може да комуницира со други претприемачи во заеднички вложувања со минимални трошоци. Применетите технологии за комуникација вклучуваат: електронска размена на информации (EDI), систем за електронско плаќање (EFT), мрежа со додадена вредност.

За и против

Развојот на претприемништво преку Интернет е привлечно ниска цена за стекнување голем пазар со проширување на деловните граници и пристап до меѓународниот пазар. Таквиот деловен модел нема временско ограничување, дозволувајќи продажба 24/7, без пауза, што значително ги зголемува продажбата и приходите. Е-трговијата на потрошувачи нуди придобивки од купувањето ефтина стока со пребарување. Проширувањето на далечинските услуги отвора пристап до други области, на пример, електронски безбедносни услуги.

Постојат одредени недостатоци кои ја ограничуваат употребата и развојот на е-трговија:

 

•Користењето на Интернет не го достигнува вкупното ниво поради компјутерска неписменост, финансиски проблеми или недоверба кон многу потенцијални корисници;

•системот не е погоден за продажба на расипливи производи;

•Многумина се збунети од времето на испорака, можните проблеми при враќање на стоката.

Историја на развој

Првото деловно деловно искуство со помош на комуникациските технологии беше стекнато во САД во 60-тите години на минатиот век. XX век: Американските авиокомпании заедно со IBM започнаа да создаваат систем за автоматизирана резервација на седишта - Полуавтоматско деловно истражување. На штета на SABER, независно купување билет за далечинско, летовите станаа подостапни за патниците, а автоматизацијата за резервации ги намали трошоците за билети.

Во светот

Во 1980-тите, започна интеграцијата на американските и европските спецификации. Образецот EDIFACT заснован на GTIFI беше искористен за да се добие протоколот за пренос на пошта X400 што го однесе е-бизнисот на ново ниво.

Во Русија

Интернетот го користи половина од руското население, овој вид трговија е интересен за трговецот и клиентот. Добро позната шема на побарувачка за услуги во Русија: мрежа за партнери во е-трговија (ePN). Според Инсајт, Русија се најде на 5-то место на светскиот пазар според продажбата.

Видови на електронска трговија

Моделите на електронска трговија се разликуваат според следните шеми на интеракција:

 

За организации:

B2B за деловно деловно работење. Бизнис до бизнис (партнер).

B2C за потрошувачки бизнис. Деловен потрошувач.

Претприемач Б2Е. Со вработен.

B2G од бизнис до влада. Со владата.

Работа до операторот B2O. Со држач.

 

2. За потрошувачи:

C2A за управување со потрошувачи. Со администратори.

C2B за потрошувачи по деловна активност. Потрошувачки бизнис.

C2C од потрошувач до потрошувач. Потрошувач на потрошувач.

 

3. За администрација:

 

А2А за администрација до администрација. Помеѓу администрациите.

А2Б деловна администрација. Со комерцијални организации.

A2C за администрација на потрошувачи. Со потрошувачите.

4. Други модели: за државата, за општеството;

Децентрализирано на потрошувачот D2C. Децентрализирани односи со клиенти засновани на технологијата Blockchain (Blockchain).

 

G2B од влада до компанија. Влада и трговска организација.

Peer-to-peer P2P. Помеѓу лицата.

По што е различна е-трговијата од е-трговијата?

Целиот циклус на кој било бизнис се состои од маркетинг истражување, производство, продажба и плаќања, а мерката за вклученост во овој процес на информациски услуги и комуникациски технологии го одредува нивото на класификација на бизнисот во електронски тип.

Пазар за електронска трговија

 

Овој вид трговија е разновидна. Главни области на проток:

маркетинг;

купување и продавање, вклучувајќи електронски продавници и огласни табли;

развој и производство на производ истовремено од повеќе компании, вклучително и преку барање соработка преку партнерски системи;

администрација (даноци, царина);

транспортни услуги;

Сметководство за управување;

платни системи;

решавање на конфликти, спорови.

 

Слични објави

Истражувањето на клучни зборови е најважниот аспект на вашата стратегија за оптимизација. Тоа ја создава основата за сè друго што правите. Прочитајте!
Не е лесна задача да се изгради бренд од основата кој се истакнува. Како треба да изгледа? Како треба да ги натера луѓето да се чувствуваат? Дали ќе резонира со мојата целна публика? Ова се прашања кои неизбежно се појавуваат кога ќе почнете да размислувате како да ги поврзете точките помеѓу она што го продавате и до кого се обидувате да стигнете. Можете да го проверите нашиот водич за тоа како да започнете бизнис за да започнете. Прочитајте!