Европа: продажба на онлајн продава 120 милијарди евра

Со силниот раст на е-трговијата низ Европа, доаѓа и силен раст на пазарите. Се проценува дека европските онлајн пазари вредат околу 120 до 150 милијарди евра. Но, пазарите за онлајн пазарите се разликуваат по земја.Дека пазарите сочинуваат голем дел од е-трговијата во Европа беше забележано порано, но со растот на самата електронска трговија, пазарите забележаа силен раст и оваа година. Претходно овој месец, истражувањето на Inriver покажа дека речиси половина од сите онлајн пребарувања на производи во ОК и Германија започнале на пазарите.Неодамнешниот извештај објавен од RetailX наведува дека низ Европа, 50 проценти од онлајн купувачите користат пазари. Во ОК, дури 64 отсто од купувачите прво се обраќаат на пазарите. Ова е голема промена од она што RetailX претходно го забележа: 57 проценти. Една четвртина од целокупното купување преку Интернет во Велика Британија се случи на Амазон.

 

 

Европа: продажба на онлајн продава 120 милијарди евра

 

Електронската трговија во Европа 396 милијарди евра во 2021 година

Вкупните приходи од е-трговија во Европа се проценуваат на 396 милијарди евра во 2021 година. Со оглед на тоа што пазарите собираат околу половина од продажбата на е-трговија, RetailX ја проценува вредноста на европските пазари од околу 120 до 150 милијарди евра. Ова е значителен раст во споредба со проценката од 100 милијарди евра во извештајот на RetailX од минатата година.

 

Пејзаж на пазар во Европа

Додека пазарите стануваат се подоминантни низ Европа, извештајот покажува дека постојат значителни разлики по земја. Во Шпанија, на пазарот сè уште доминираат мешани пазари кои се спон-оф на пазарот од трговците на мало, како што се El Corte Inglés и Privalia.es. Најпознатите европски пазари се зголемија во нивните матични региони, при што холандскиот Bol.com достигнува 79 милиони посети месечно. Германскиот ОТТО го зголеми својот приход во 2020 година со 37 отсто во споредба со нето-продажбите во 2019 година.

Според извештајот, од април оваа година, полскиот пазар Алегро беше трет по големина пазар во Европа. Со 185 милиони посети месечно, сега е веднаш зад Amazon и eBay. Рускиот генерален пазар Wildberries, исто така, расте, сега има околу 149 милиони посетители месечно. Ова го става на четврто место во Европа по посети.

 

Топ 5 најпопуларни пазари

5-те најпопуларни пазари врз основа на тоа како ги користат европските потрошувачи се наведени подолу:

Amazon

86%

eBay

69%

Etsy

29%

Asos

28%

Wish

17%

 

Електронска трговија низ Европа

Германија и Обединетото Кралство имаат многу висок процент на пазари во споредба со не-пазарните трговци на мало низ целиот примерок на онлајн малопродажен сообраќај. Сè поголем е процентот на трговци на мало кои исто така стануваат пазари, трчаат пазари или кои сакаат да продаваат на пазари.

 

Чешка, Данска, Финска, Грција, Норвешка, Шведска и Словенија се на другиот крај од скалата бидејќи сите тие се многу лесни на пазарите. Поголемиот дел од онлајн-продажбите во тие земји доаѓаат од страници што не се на пазарот.Во извештајот се споменува дека Шпанија, Италија, Полска и до одреден степен Франција и Португалија имаат речиси 50 отсто поделеност меѓу пазарните и не-пазарните трговци на мало. На овие пазари Амазон не е доминантно присуство. Allegro и Wildberries ги таргетираат овие пазари, потенцијално пополнувајќи ја таа празнина на Amazon наскоро.

 

Слични објави

Внатрешното задоволство на клиентите се однесува на сè попопуларната филозофија дека бизнисите треба да го третираат персоналот и другите соработници на ист начин како што ги третираат своите клиенти и клиенти. Прочитајте!
Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите? Прочитајте!