Следење на однесувањето на клиентите при плаќање преку Интернет

Следење на однесувањето на клиентите при плаќање преку Интернет

 

Кога стоите на касата во продавницата, лесно е да се забележи кога клиентите се вознемируваат или се нервираат. Нервозни погледи кон часовникот, гласни воздишки, говор на телото на клиентите ... сето ова е јасен знак дека процесот на плаќање не оди онака како што би сакале клиентите. Но, како да препознаете таква фрустрација кај клиентите преку Интернет? Физичкото растојание од клиентот не ни дозволува да ги видиме претходно наведените знаци на нервоза кај клиентите. Сепак, тоа не смее да биде изговор. Клучно е за продавачот да ги идентификува и решава прашањата што го расипуваат целокупното пазарење и ја намалуваат стапката на конверзија на плаќање.

 

Намалување на причината за нервоза при плаќање

 

Технологијата веќе е патентирана и имплементирана од една локална стартап компанија, која е единствената со лиценца. Како ќе се развива понатаму и како може да се користи во е-трговија, останува да видиме, но со оглед на општиот тренд на „АПИ-зонирање“ на плаќањата, лесно можеме да замислиме сценарио во кое оваа технологија е добро вклучена во додатоците -познати продавници за е-трговија.

 

Како резултат на сето ова, трговците ќе можат попрецизно да ги разберат сите аспекти на однесување на клиентите при плаќањето, особено оние што доведуваат до негативни емоции. Колку се нервираат клиентите што страницата бавно се вчитува? Дали ситуацијата при пренасочување кон страниците на „други луѓе“ со цел внесување податоци од картичка ги збунува клиентите? Дали фрустрацијата е неизбежна кога страницата не ги нуди потребните начини на плаќање или тие не функционираат доволно добро? Какви се реакциите на 3D Secure трансакциите?

 

 

Каква е ситуацијата со мобилните уреди?

Студијата го зеде предвид однесувањето на курсорот на глувчето. Меѓутоа, бидејќи купувањето преку мобилни уреди има предност пред класичната е-трговија (уделот на мобилни уреди во купувањето преку Интернет беше 40% во 2015 година, а магичната граница од 50% се очекува наскоро), сосема е јасно дека трговците мора да платат достојно внимание на спецификите на овој канал за плаќање.

 

Стратегијата „мобилен на прво место“ се фокусира на оптимизирање на протокот на плаќање и подобро разбирање на спецификите на купување преку мобилни уреди. Дали студијата слична на горенаведеното ќе биде применлива преку земање предвид на движењата на прстите на екраните на допир, останува да видиме (иако веќе постојат индикации дека тоа ќе биде можно).

 

Слични објави

Осум водечки европски платформи за е-трговија, вклучувајќи ги Booking.com, Zalando и Bol.com, ја повикуваат Европската унија да ја преиспита дефиницијата за „активни крајни корисници“ на нивните услуги. Тие го пишуваат ова во едно писмо до ЕУ во врска со предложениот Закон за дигитални пазари (DMA), кој има за цел да ги регулира големите технолошки компании. Прочитајте!