Како да се реши загатката со технологијата за малопродажба

Донесувањето правилни технолошки одлуки не е лесно со постојано менување на дигиталната сфера, вели Рој Рејнолдс, главен директор за информации во VCG.

Во тоа време, малопродажбата беше прилично јасна. Ги купивте производите од трговци на големо, им дававте голема цена, ги стававте во продавниците и ги продававте - едноставно.

Тоа сега се чини дека е далеку и, иако многу основни принципи се непроменети, сега е во игра цела динамика на пазарот и секој што мисли дека малопродажбата е едноставна и несофистицирана, навистина нема поим што се случува.

„Секој што мисли дека малопродажбата е едноставна и несофистицирана, навистина нема поим што се случува“

Човечката психологија, логистиката и услугите на клиентите остануваат фундаментално важни, а тие се суштински поврзани со паметните технологии, ископувањето податоци и деловната интелигенција за да го одржат предлогот остварлив и привлечен. Успешните трговци на мало мора да имаат јасна онлајн и офлајн понуда. Тие треба да обезбедат достапност на ставки со клучна вредност без трошоци за огромно чување на акции.

Дали треба да водат секојдневна операција со ниски цени или да имаат стратегија за високи цени со паметни и примамливи понуди?

Сето ова бара неверојатна организација, увид и масен синџир на снабдување. Потребни се анализа на пазарот, достапност до моментот, ефикасна испорака, увид и интелигенција на конкурентите - заедно со способноста за преземање брза и решителна акција.

Ако само технологијата не беше толку важна

Пред една генерација, беше тешко за новите учесници да се натпреваруваат со блу-чиповите и да стекнат основа во одредени сектори.

 

Технологијата за малопродажба беше многу скапа и големите момчиња беа подготвени да инвестираат за да го задржат задушувањето на пазарот.

Загатка

Така, ИТ лидерите се соочуваат со голем број одлуки.

 

Како да преминете од наследените технологии на нови начини на работа без масовни нарушувања во деловното работење? И како да инвестирате доказ за иднината со носење правилни одлуки од самиот почеток?

 

Се подразбира дека cloud computing го промени начинот на кој ги живееме нашите животи, и дома и на работа.

Многу бејби бумери научија ИТ вештини поради eBay, а Амазон активно се обидува да го јаде ручекот на сите додека истовремено обезбедува јавни услуги облак преку својата поделба AWS.

Решението

Посочено е дека „не постои такво нешто како облак, туку само туѓ компјутер“. И, како што сега изнајмуваме автомобили наместо да ги купуваме целосно или се претплатиме на Spotify наместо да купуваме ЦД, веќе нема потреба да капитализираме, купуваме и амортизираме физичка опрема - не ѝ пречи на целата мака за управување со неа.

Сигурно е попаметен потег да дозволите некој друг да го преземе ударот и да го купи хардверот, а потоа едноставно да изнајмите капацитет од него.

Донесувањето правилни технолошки одлуки за поддршка на деловната стратегија не е лесно.

Има толку многу достапни опции и сите организации се некаде на пат од стара опрема во просториите до приватни облак услуги, хибридни средини и целосна облак инфраструктура.

Начинот на кој луѓето купуваат, а со тоа и начинот на кој трговците на мало водат бизнис постојано се развива и само оние кои можат да се движат со темпо и агилност ќе успеат.

Како да се реши загатката со технологијата за малопродажба

Слични објави

Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!