Совети за задржување на клиенти преку интернет по пандемијата

Совети за задржување на клиенти преку интернет по пандемијата

Коронавирусот ја зголемува видливоста на електронската трговија кај потрошувачите. Трговците, особено оние што продаваат таканаречена „основна“ стока, доживеале пораст на продажбата.

 

Така, Ковид-19 претставува можност за продавачите на Интернет да задржат нови клиенти на долг рок, не само за време на привремените ограничувања за засолниште. Но, многу трговци не успеваат да профитираат.

Следното е совети што треба да ги разгледате сега, за да помогнете да се задржат оние нови клиенти кога ќе помине пандемијата.

 

Задржување на клиенти

Земете го бројот на залихи под контрола. Нивото на прошка на препродажбата на објавениот инвентар значително се намали. Бидејќи истекуваат толку многу трговци, потрошувачите се борат на Интернет за да ги најдат најважните работи и производи во тренд.

Избегнувајте откажување на нарачки во кој било дел. Откажувањата обично генерираат најгласни поплаки на социјалните мрежи, кои влијаат и на краткорочната и на долгорочната продажба. 

Пренесете точна идна достапност. Грешка на страната на претпазливост при прикажување на временски периоди и на производи без залиха и на сопствени производи. Со прекини во синџирот на снабдување и работна сила, најдобро е да го продолжите датумот на достапност и да ги изненадите клиентите со рани испораки. Ако ставка од залиха нема да се врати наскоро, размислете да ја оневозможите прелистувачката продавница и резултатите од пребарувањето.

Испратете броеви за следење веднаш штом предметите се испраќаат. Трговците немаат контрола врз доцнењата на операторот. Но, одржувањето на клиентите свесни за тоа кога нивната нарачка ги остави вашите раце, може да ги намали прашањата за услуги на клиентите, задржувајќи го ветувањето за брзи времиња на пресврт. Љубезно потсетете ги клиентите дека сте го дале својот дел.

Обезбедете персонализирана услуга. Преземете какви било чекори за да го персонализирате искуството за купување. Испратете ажурирања за статусот на нарачки и е-пошта за следење. Пронајдете начини да контактирате подоцна, исто така, за да купувачите ќе ја запомнат вашата компанија.

Не капитализирајте премногу. Перцепцијата е сè. Не оставајте им на впечатокот на купувачите дека сте само за заработка. Пронајдете уникатни начини за одржување лична врска надвор од продажба на производи. Врати се и помогни.

Проширете го периодот на враќање и размена. Неправедно е да се очекува домашните клиенти да ги пакуваат и да ги испраќаат враќањата, освен ако не обезбедите етикети за исплата и услуга за пикап.

 

 

Слични објави

Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот. Прочитајте!