Што е доверба на брендот и како да го натерате да работи за вашиот бизнис

Што е доверба на брендот и како да го натерате да работи за вашиот бизнис

 

Важен е начинот на кој луѓето се чувствуваат за вашиот бизнис. Тоа не влијае само на вашата репутација. Исто така, влијае на вашата крајна линија.

Повеќето луѓе претпочитаат да купуваат од онлајн продавница во која знаат и веруваат. Всушност, 81% од клиентите велат дека ќе купуваат само од брендови на кои им веруваат.

Ајде да ги истражиме најдобрите практики за тоа како можете да изградите доверба во брендот и да создадете трајни, наградувачки односи со вашите клиенти.

 

 

Што е доверба во брендот?

Довербата на брендот мери колкава доверба имаат клиентите во вашиот бизнис. Тоа се одразува дали вашето брендирање постојано ги исполнува своите ветувања и дали останува верен на неговите вредности.

 

Еве 5 главни причини зошто купувачите им веруваат на брендовите:

 

-Доставува квалитетни производи или услуги

 

-Добива добри критики и оценки

 

-Наплатува фер цена

 

-Добро се однесува со клиентите

 

-Брзо се справува со проблеми со услуги на клиенти

 

 

Зошто градењето доверба на брендот е важно?

Дали сакате купувачите да продолжат да ги купуваат вашите производи? Дали сакате луѓето да остават одлични критики? Дали сакате клиентите да им ја препорачаат вашата онлајн продавница на своите пријатели и семејство? Сето ова можете да го постигнете со градење доверба во брендот.

Носи вредност за клиентите. Што ставате на прво место: вашиот клиент или вашиот профит? Луѓето знаат кога ги гледате како само уште еден знак за долар. Тие сè уште може да го купат вашиот производ, но ова не ја охрабрува лојалноста или повторувачката продажба. Наместо тоа, довербата на производот се фокусира на внесување вредност. Која е вашата единствена продажна точка? Како можете да им помогнете на клиентите со точка на болка? Дефинирајте ги потребите на вашиот клиент и решете ги.

 

Како да добиете доверба во брендот

Градењето доверба трае време и бара силна стратегија за управување со брендот, но се исплати долгорочно. Вратените клиенти вредат до 10 пати повеќе од првичното купување. Стекнувањето нов клиент може да чини пет пати повеќе од задржувањето на сегашниот.

 

01. Понудете постојана услуга за клиенти

 

Overе треба да ја заработите довербата на вашата публика со текот на времето за да изградите лојалност кон брендот. Испланирајте ја секоја интеракција со клиентите. Ова започнува од моментот кога некој ќе слушне за вашата марка, па натаму.

 

02. Изградба на автентичност на брендот

 

Автентичноста значи да останете верни на основните вредности на вашата марка. Ова му помага на вашиот бизнис да добие кредибилитет кај вашите клиенти.

 

03. Споделете ги вашите деловни вредности

 

Довербата се заснова на два фактори: компетентност (остварување на ветувања) и етичко однесување (правење на вистинската работа и помагање за подобрување на општеството).

 

04. Изградете ја својата репутација преку зборот на уста

 

Задоволните клиенти зборуваат. Оставаат позитивни критики на Интернет. Тие ги означуваат своите фотографии со брендирани хаштагови. Тие прават видеа користејќи го вашиот производ. Тие го препорачуваат вашиот бизнис на пријатели.

Па сега тебе ти е редот. Секогаш запомнете дека добра марка му служи на клиентот. Помислете на приходите и профитот како нуспроизвод за да го ставите вашиот клиент на прво место. Тоа е она што ги тера луѓето да ти веруваат. Ако вашиот бренд остане верен на своите вредности, ќе привлечете посветени клиенти.

 

Слични објави

Нема сомнение дека социјалните медиуми добија широка популарност и станаа суштински дел од дигиталниот маркетинг. Прочитајте!
Европската унија бараше начини да создаде побезбедна средина за онлајн купувачите и овој месец објави упатство за безбедно купување преку Интернет објавено во Службениот весник на Европската унија. Прочитајте!
Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Прочитајте!