Водич за пишување на е-трговија: Како да напишете текст што се продава
Дали постои такво нешто како копија на веб-страница што се продава? (Предупредување за спојлер: Науката сугерира дека одговорот е да.)Јазикот има несомнено влијание врз тоа како луѓето го перцепираат светот околу нив.
Зошто е важна одличната копија
Иако научниот пристап кон пишувањето копии можеби не е шолја чај за секого, има неколку несомнени придобивки од инвестирањето во копија на вашата веб-страница за е-трговија.Некои од предностите на правилното поставување на вашата формулација вклучуваат.Повеќе конверзии: наоѓањето ефективни начини за опишување на вашите производи и услуги, без сомнение, ќе убеди повеќе посетители да конвертираат, што позитивно ќе влијае на вашата крајна линија
Поефективно негување: Користењето на вистинските зборови во вистинско време може да ви помогне да ја пренесете совршено темпираната порака за позицијата на вашата публика во продажната инка. Следствено, со пишување копија од е-трговија имајќи го предвид патувањето на купувачот, не можете само да фатите повеќе потенцијални клиенти, туку исто така да се погрижите да негувате обични веб-посетители во лојални клиенти на вашиот бренд
Придобивки од оптимизација: одличната копија ја зема предвид оптимизацијата на пребарувачот, стратешки користејќи клучни зборови за да ја зголеми видливоста на вашата страница на SERPs, придобивајќи ви органски сообраќај што можете да го претворите во конверзии
Поттикнување позитивни чувства и емоционално купување од клиентите: Приковувањето на гласот на вашиот бренд во копијата на вашата веб-локација е еден од најдобрите начини да изградите емотивна врска со вашата публика, поттикнувајќи ја да станат поддржувачи и шампиони на вашиот бизнис.
Важноста да го зборувате јазикот на вашите клиенти
Еден од најдобрите методи за планирање на маркетинг стратегии е да се концентрирате на практики кои се покажале дека даваат резултати.
Ова не значи само да се внимава на аналитичките податоци за да се утврди дали тековните методи за пишување копии ефикасно поттикнуваат конверзии. Но, тоа значи и континуирано истражување за чувството на потрошувачите за да се разберат преовладувачките точки на болка кај луѓето, постојано променливите однесувања за купување и приоритетните вредности (кои моментално се менуваат во повеќето индустрии).
ЗОШТО ИСТРАЖУВАЊЕТО Е ВАЖНО
Постојат неколку вообичаени грешки што ги прават сопствениците на бизниси (па дури и некои автори на пишување) кога започнуваат со процесот на пишување. Најголемата од нив е, без сомнение, да си дозволат да ги следат нивните инстинкти наместо податоци.
Гледате, почесто отколку не, целните страници и страниците на производи користат копија што изгледа релевантно за мисијата на брендот. Писателите или сопствениците на бизниси одлучуваат да напишат копија за која мислат дека ќе функционира без всушност да го направат истражувањето за да го потврдат нивниот јазичен избор.
БИДЕТЕ КОНКРЕТНИ
Друг одличен совет за пишување огласи е да бидете што е можно попрецизни.
МЕРЕТЕ ГИ РЕЗУЛТАТИТЕ И КОРИСТЕТЕ ГИ ЗА ПОДОБРИ НАСЛОВНИ СТРАНИЦИ
Конечно, додека се приближувате до процесот на пишување копии за реклами, не заборавајте да внимавате на вашите аналитики и податоци и да направите промени каде што е потребно.