Дали Dropshipping е мртов? Дали сè уште можете да заработите преку тоа во 2021 година?

Дали Dropshipping е мртов? Дали сè уште можете да заработите преку тоа во 2021 година?

Дигиталните претприемачи честопати ги прогонува неизвесноста за профитабилноста на нивниот деловен модел. Со темпото со кое се развива технологијата, сега имаме и зрак надеж и мрачно разбирање дека новите дигитални деловни модели траат кратко.

 

Причината?

Технологијата е меч со две острици: од една страна им користи на корисниците и носи нови начини на водење деловни активности; од друга страна, ги заборава старите методи толку брзо, што создава нови. На пример, оптимизацијата на пребарувачот (СЕО) беше прилично лесна пред околу 10 години.

 

Враќајќи се на dropshipping, ќе мора да анализираме разни одржливи методи на dropshipping, да бараме продавници што сè уште напредуваат и да пребаруваме за платформи за маркетинг што им го олеснува на корисниците dropshipping.

 

 

 

Дали вреди да се повлече Dropshipping?

Ако сакате да заработите пристоен приход со започнување на ваша споредна деловна активност, тогаш дефинитивно вреди да се направи dropshipping. Меѓутоа, ако сакате да заработите многу пари за кратко време, тогаш dropshipping-от дефинитивно не вреди.

За успешно работење на dropshipping, ќе мора да вложите време, пари и напор.

 

Правилна деловна трговија треба да го задоволи клиентот. Но, кога станува збор за деловна активност, гледаме дека клиентите честопати се запоставуваат заради профит. Всушност, повеќето продавачи на продавници ги користат продавниците на Shopify за своите производи. Тие не се фокусираат на одржување на високи стандарди на нивните продавници бидејќи ги продаваат предметите преку реклами на социјалните мрежи.

 

Тие имаат тенденција да продаваат производ на клиент само еднаш. Ова доведува до слабо искуство на клиентите и често ја намалува нивната доверба во деловниот модел како целина.

 

Кој е лекот за таквата ситуација?

 

Зошто напредуваат некои продавници за отпад?

Причината поради која некои продавници за отпадоци напредуваат, додека други не се, е тоа што овие бизниси за отпад ги задржуваат клиентите на прво место. Тие им даваат приоритет на своите купувачи и се обидуваат да ги решат сите нивни потреби. Да, тие продаваат производи за паѓање со задржување на малку маржа, но тоа му го надоместуваат на клиентот дозволувајќи му да добие побрзо враќање на средствата или да им помогне со сите прашања што ги имаат.

 

Дали Dropshipping е сепак профитабилен?

Да Dropshipping сè уште е профитабилно во 2021 година поради бројот на активности за е-трговија што се случуваат низ целиот свет. Не само што е профитабилно, туку и успешно! Добивката од електронска трговија и пад од скок достигна над 4 милијарди долари, што е зголемување за 7 проценти на годишно ниво за последните 10 години.

 

Покрај тоа, малите трговци забележуваат скоро 30% зголемување на стапките на конверзија преку паметни телефони.

 

Кои се најголемите проблеми со кои се соочуваат Dropshippers во 2021 година?

-Доцнењето на испораката може да го намали бројот на клиенти преку Интернет што ги посетуваат вашите продавници

-Квалитетот на производот може да се разликува од тоа што трговецот навистина го пласирал на пазарот

-Вашите клиенти можат да добијат нешто друго од она што го нарачале

-Повеќе поврати и поврати може да го нарушат вашиот кредибилитет во однос на портите за плаќање

-Ако вашите добавувачи користат лого со заштитен знак на производите, ќе одговарате за тоа

-Тешко е да ја претворите вашата продавница за отпад во бренд.

 

Бидете свесни за законите на земјата каде што продавате

Секоја земја има свои закони. Осигурете се дека сте свесни за законите на земјата пред да започнете со маркетинг. Некои земји имаат политика дека одредени производи не можат да се увезуваат.

На пример, не можете да увезувате или извезувате производи од муслимански земји кои се сомнителни во однос на културата. Слично на тоа, Индија забранува повеќето производи изработени од кожа на крава.

 

Секогаш е подобро да имате знаење во врска со законите за управување со деловните активности на различни земји пред да ги продадете на пазарот.

Конечни зборови!

Dropshipping не е мртва. Сè уште е профитабилен деловен модел и секој со вистински увид може да оствари огромен профит користејќи го мудро.

 

 

Слични објави

Иако тоа не е главна мисла за зафатените трговци, превозот е еден од најголемите размислувања за клиентите кои купуваат онлајн. "Колку чини превозот?" и "Кога ќе пристигне мојата нарачка?" се прашања за правење или прекинување кои одредуваат дали купувачот ќе го заврши своето купување или не. Прочитајте!
Според извештајот објавен во јуни од Кралската пошта, се предвидува дека пазарот на претплатни кутии во Обединетото Кралство ќе вреди 1,8 милијарди фунти до 2025 година. Прочитајте!