Што е оптимизација на клучни зборови?

Клучен збор е термин кој се користи во врска со неколку различни типови на онлајн содржини. Прво, тоа е краток збор или фраза што луѓето ја бараат за да најдат содржина. Второ, тоа е краток збор или фраза што се повторува во содржината - или природно додека се пишува, или намерно со намера да се посоли содржината со клучниот збор - што се зема како показател за фокусот на содржината. Оптимизацијата на клучни зборови е аспект на оптимизацијата на пребарувачот кој има за цел да направи совпаѓање помеѓу материјалот на веб-локациите и материјалот што луѓето го бараат со вклучување содржина со соодветни клучни зборови и ширење на клучни зборови низ содржината на соодветен начин.

Причината што оптимизацијата на клучни зборови е важна е тоа што таа е еден од елементите што пребарувачите ги користат при рангирањето на сајтовите и нивното презентирање на корисниците во резултатите од пребарувањето. Колку е подобро рангирањето на пребарувачот, толку е веројатно дека ќе биде поголем сообраќајот до страницата. Но, за да се изврши оптимизација на клучни зборови, неопходно е да се знае кои клучни зборови ги бараат луѓето. Базата на податоци за клучни зборови им помага на сопствениците на сајтови и на веб-администраторите да добијат информации за популарноста и вредноста на секој клучен збор. Некои бази на податоци за клучни зборови се бесплатни, а некои мора да се купат или претплатите на нив. Врз основа на информациите во базата на податоци за клучни зборови и фокусот на веб-локацијата на која работат, сопствениците или веб-администраторите може да одлучат да вклучат содржина со одредени клучни зборови. Во овој случај, тие може да напишат или специфицираат статија која по својата природа би го вклучила клучниот збор на истакнат начин. Тие исто така може да ги следат или да објавуваат упатства за пишување кои имаат за цел да обезбедат доволна употреба на клучниот збор.

Што е оптимизација на клучни зборови?

Слични објави

Илустрации за да се направи емотивна врска со посетителите На пример, ако продавате производи за домашни миленици, идеално е да објавите слика што нема да ги остави љубителите на животните рамнодушни... Прочитајте!