Дефинирано за е-трговија: стручен водич

Во овој водич, ќе објасниме што е е-трговија, како функционира, нејзините многу различни форми, нијанси на владината регулатива - и многу точки помеѓу нив.

Што е електронска трговија (електронска трговија)?

E-commerce — кратенка за електронска трговија — е купување и продавање производи и услуги преку интернет преку компјутери и мобилни уреди. Вклучува и трансфер на пари и податоци за да се овозможат трансакции.Односот продавач-купувач доаѓа во различни конфигурации, вклучително и помеѓу бизнисот и потрошувачот, бизнисот и бизнисот и бизнисот и владата. Продажбата на е-трговија се движи во опсег од индивидуални, еднократни трансакции до тековни претплати за услуги до континуирани, автоматизирани трансакции помеѓу деловни партнери, поттикнати од сложени, интегрирани системи на синџирот на снабдување.

Што е платформа за е-трговија?

Платформата за е-трговија е софтверски систем што ја обезбедува инфраструктурата што му е потребна на бизнисот за да започне и да работи веб-страница за е-трговија. Платформите за е-трговија ги ослободуваат компаниите од потребата да создадат страница за е-трговија од темел и треба да вклучуваат унифициран сет на функции за интеграција на веб-локации, сметководство, продажни места и управување со залихи и нарачки.

Напредните платформи, исто така, обезбедуваат дополнителни функции за е-трговија, како што се маркетинг и тргување, и се интегрираат со други платформи, како ERP или CRM, за да се обезбеди оперативна ефикасност. Пример е да се работи со системи за залихи и синџири на снабдување за да се осигури дека популарните артикли се пренарачуваат навремена основа за никогаш да не останат без залиха.

Додека некои компании купуваат системи за е-трговија за да работат во просториите, многумина сега се претплатуваат на решенија за е-трговија софтвер-како услуга (SaaS) кои работат во облакот.

 

Клучни производи за носење

Електронската трговија е купување и продавање производи и услуги преку Интернет.

Електронската трговија ги поврзува сите видови купувачи и продавачи, од индивидуални потрошувачи до бизниси до владата.

Електронската трговија рапидно расте, опслужувајќи повеќе индустрии и повеќе видови производи и услуги.

Висококвалитетните мобилни искуства се од суштинско значење за е-трговијата со оглед на зголемениот процент на трансакции направени преку паметни телефони и други уреди.

Објаснување за  е-трговија

Електронската трговија е форма на трговија во која продавачите се поврзуваат со купувачите на стоки и услуги преку онлајн веб-локации и пазари, за разлика од физичките продавници „од тули и малтер“ - иако многу бизниси продаваат преку двата канали.

Вклучува и пренос на податоци и средства меѓу страните. Електронската трговија стана глобален феномен 24/7, обезбедувајќи им на продавачите од мноштво индустрии способност да стигнат до клиенти насекаде и им обезбедува на клиентите можност да најдат нови, иновативни продавачи и да купуваат на нивните уреди по избор, без оглед на тоа каде продавачот се наоѓа. Клиенти може да бидат индивидуални потрошувачи, други бизниси и владата.

Видови на е-трговија

Друг начин да се разгледа е-трговија е според типот. Некои видови се аналогни на трговијата во традиционална смисла, додека други се единствени за онлајн светот.

Трговија на мало: трговците на мало во е-трговија продаваат производи или услуги онлајн директно на потрошувачите (B2C) и бизнисите (B2B). Тие може да ги произведуваат, набавуваат, исполнуваат и испраќаат производите што ги продаваат или се потпираат на партнери за извршување на некои од овие задачи.

Трговија на големо: Моделот на трговија на големо се заснова на бизнис кој продава производи на големо и со попуст на други бизниси кои, пак, продаваат директно на потрошувачите или други бизниси. Трговија на големо е форма на B2B во која веледрогеријата делува како посредник.

Dropshipping: Во dropshipping, бизнис продава производ или услуга што е исполнета и испорачана од производителот или продавачот на големо на продадениот производ. На бизнисот не му треба сопствен магацин или логистичко работење бидејќи партнерот се справува со овие задачи. Најважно е да се избере доверлив партнер.

Crowdfunding: Вообичаено меѓу претприемачите и малите бизниси кои сакаат да развијат нови производи, групното финансирање бара од поединците однапред да придонесат финансиски за креаторот да има ресурси да донесе производ на пазарот. Платформите за групно финансирање делуваат како клириншки куќи за средствата и се справуваат со администрацијата поврзана со плаќање

Дигитални производи: Дигиталните производи вклучуваат апликации, аудио и видео, стоки за широка потрошувачка и многу други понуди кои можат да се испорачаат моментално преку Интернет. Во повеќето случаи, овие производи се создаваат еднаш, а потоа едноставно се дуплираат.

 

Физички производи: Физички производ е секое опипливо парче стока што се произведува, складира, се испраќа и испорачува. Примери се книги, облека и електронски уреди.

 

Услуги: услугите се нематеријални понуди со вредност за клиентот - на пример, техничка поддршка или пишување копии. Сè повеќе, многу популарни услуги може да се олеснат и испорачуваат преку Интернет. Пример е тренер за вработување кој им служи на клиентите преку видеоконференција.

 

Претплати: за претплатни производи и услуги, вклучувајќи софтвер што се продава во модел како услуга, клиентите го купуваат правото да користат онлајн услуга или да пристапат до нови изданија на онлајн содржини за даден временски период. Продавачот има корист од генерално постојан прилив на приходи, но мора да дава услуги за кои клиентите се подготвени да продолжат да плаќаат секој месец.

Дефинирано за е-трговија: стручен водич

Слични објави

Како го мериш успехот на вашата онлајн продавница? Дали обично се фокусирате на работи како продажба и приходи? Прочитајте!
Електронската трговија е скратена верзија на фразата „електронска трговија“ која во суштина опишува секаков вид размена на валута за стоки или услуги преку Интернет. Е-трговија е чадор термин кој опфаќа сè што има врска со купување или продавање преку Интернет, а понекогаш може инаку да се напише како „Е-трговија“, „е-трговија“ или „е-трговија“. Прочитајте!
Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив. Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан. Прочитајте!