Како да ги именуваме категориите на производи

Како да ги именуваме категориите на производи

 

Имињата на категориите на веб-страница за е-трговија имаат огромно влијание врз рангирањето на органското пребарување и конверзиите на лице место.

 

Да се утврдат вистинските имиња:

  • Започнете со наведување на сите категории на страниците и пазарите на конкурентите, како што е Амазон. Следете колку натпреварувачи користат одредено име на категорија.
  • Додадете дополнителни имиња на категории што можат да важат за вашите производи. Размислете за користење на тесаурус.
  • Пренесете ги имињата во Google Ad’s Keyword Planner за обем на пребарување за секој термин. (За пристап до планерот е потребна сметка на Google Ads.) Запомнете дека земјите и регионите се однесуваат на иста ставка поинаку. „Панталоните“ во САД може да бидат „панталони“ во Велика Британија, на пример.

Следно, анализирајте ги резултатите. Useе користам хипотетички податоци подолу за јога панталони. Табелата ги покажува (i) различните имиња на категории од конкурентите што продаваат панталони за јога, (ii) бројот на конкуренти кои го користат тоа име и (iii) обемот на пребарување на Google на тоа име.

Доделување производи

Следно, доделете го секој ваш производ на категорија. Некои производи може да имаат повеќе категории. Bебе, на пример, може да падне под „lankебиња“, „Постелнина“ или „Подароци“.

 

Можете исто така да го користите едноставниот модел погоре за атрибути, како што се боја, ткаенина и големина, за филтрирање. На пример, црвена поло маица може да има атрибути на „Мажи“, „Поло“, „Кошула“, „Црвена“ и „Памук“. Колку повеќе атрибути, толку е полесно за купувачите да најдат производи и да купуваат.

 

Канали од трети страни

За да изберете вистинска категорија на канал од трета страна, како што е Амазон, додадете колона на горната анализа за да идентификувате дали категоријата е достапна и бројот на производи што ги содржи. Користете ја равенката за Волумен на пребарување ÷ Број на производи за да ја изберете категоријата. (Волуменот на пребарување на Google е добра проценка за другите платформи. Обемот на пребарување на Амазон е достапен на outунгла Скаут и слични алатки.)

Слични објави

Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!
Со силниот раст на е-трговијата низ Европа, доаѓа и силен раст на пазарите. Се проценува дека европските онлајн пазари вредат околу 120 до 150 милијарди евра. Но, пазарите за онлајн пазарите се разликуваат по земја. Прочитајте!