Како да креирате убави (и убедливи) херојски слики за вашата онлајн продавница

Повеќето онлајн продавници и шаблони за теми имаат една главна заедничка компонента, голема, истакната слика или серија слики видно прикажани на почетната страница.

Овие слики често се нарекуваат слики од херој, банер или рингишпил. Без разлика како ги нарекувате, тие се исти и имаат многу важна улога за онлајн бизнисите.

Во оваа објава ќе ја разгледаме важноста на сликите на херојот, ќе ве запознаеме со некои најдобри практики за нивно користење, како и ќе обезбедиме неколку неверојатни алатки и графички ресурси кои ќе ви помогнат да креирате убави и убедливи слики од херој за вашата онлајн продавница.

Локација, локација, локација.

Сликата на херој го зазема најголемиот дел од просторот за недвижнини на најгледаната страница на целата ваша страница, почетната страница. Ова е врвен недвижен имот во онлајн светот и значи дека сликите на херојот можат да бидат многу вредно богатство за вашиот бизнис доколку се користат правилно.

Целта на херој слики

Можете да го користите овој вреден недвижен имот за неколку намени во зависност од вашиот бизнис и цели. Ајде да погледнеме некои од најчестите пристапи за користење на слики од херој подолу:

1. Да помогнете во градењето на вашиот бренд и да ја раскажете својата приказна

Една потенцијална употреба на просторот за слики со херој на вашата почетна страница е да помогнете во градењето на вашиот бренд. Овој метод може да биде особено ефективен вашиот бизнис и производите имаат одлична приказна која додава на . Користете го вашиот врвен недвижен имот за овој метод вклучува прикажување на клучни информации кои ги едуцираат вашите посетители за приказната за вашата марка.

2. Да одговори на прашањата на клиентите

Друг вообичаен пристап е да се одредат одговорите на најчесто поставуваните прашања. Ова може да биде одговор на вашите најчести приговори или за решавање на временски чувствителни прашања што може да ги имаат вашите посетители. На пример: „БЕСПЛАТНА испорака до САД“.

3. За да го истакнете вашиот предлог за вредност

Можеби најважната употреба на овој простор може да биде објаснувањето на понудата за вредност на вашиот бренд. Вашата понуда за вредност точно им ја објаснува на вашите клиенти вредноста што им ја испорачува вашиот производ(и). Што е подобро место да им ја кажете на клиентите вашата понуда за вредност отколку директно на вашата почетна страница каде што слетуваат мнозинството посетители.

4. Да се ​​огласи

Една од најистакнатите употреби на овој клучен простор е да има оглас како распродажба. Сликата на херојот на почетната страница е одлично место за известувања за продажба бидејќи ќе достигне најголем број посетители.

5. Да се ​​одликува со производ или линија на производи

Конечно, друга популарна употреба на слики од херои е да се прикаже производ или одредена линија на производи. Ова може да биде совршено за кога лансирате нови производи и сакате тие да добијат најмногу внимание, како и да прикажува производи со најголема профитна маржа или производи што се обидувате да ги ликвидирате.

Без разлика што ќе одберете да правите со овој простор, има неколку работи што треба да ги вклучи една добра слика за херој. Ајде да ги погледнеме најважните елементи на имиџот на херојот.

Како да креирате херојски слики за вашата онлајн продавница

Можеби најголемата пречка за сопствениците на нови, недизајн или технолошки тактни продавници е редовното создавање прекрасни нови слики од херој. Сепак, во последниве години, се појавија различни алатки кои можат да го олеснат овој процес дури и за најмалку технолошкиот претприемач.

Од каде да добиете слики од:

Има бесконечен број места за да се оди на интернет за да се најдат слики за сликите на херојот на вашата веб-страница. Сепак, некои се подобри од другите. За да ви помогнеме во пребарувањето, наведовме некои од најдобрите извори за да ја пронајдете вашата следна слика:

Без трошоци, ресурси за слика без авторски права

Burst by Shopify - (Бесплатно) Ова е сосема нова фото-платформа за претприемачи. Можете да најдете фотографии од производи со висока резолуција и слики од животниот стил кои се совршени за маркетинг кампањи и социјални медиуми. Секоја недела се додаваат стотици нови фотографии, затоа често проверувајте дали вашата ниша сè уште не е додадена.

The Stocks - (Бесплатно) The Stocks ги обединува сите најдобри фотографии на акции без авторски права од врвните ресурси во една, чиста, лесна за навигација веб-локација. Не може сè да се пребарува, па можеби ќе треба да поминете извесно време во пребарување низ сите ресурси за да најдете добри погодни за вашиот бренд.

Death To Stock Photo (бесплатно) Овие бесплатни слики се достапни само преку е-пошта. Бидејќи овие фотографии ви се испраќаат по е-пошта еднаш месечно, тоа е добар начин да започнете да градите своја колекција на уникатни слики што можете да ги користите во иднина.

Pixabay - (бесплатно) Над 400.000 бесплатни фотографии, вектори и уметнички илустрации.

Графички Бургер - (бесплатно) Одличен ресурс со фотографии и слики бесплатни за комерцијална употреба.

PicJumbo - (бесплатно) PicJumbo е навистина добар ресурс за висококвалитетни, бесплатни фотографии. Огромен избор и сите категоризирани овозможуваат лесно да се најдат одлични слики.

morgueFile - (бесплатно) morgueFile постои долго време и има илјадници бесплатни фотографии на акции кои сите може да се пребаруваат.

Слични објави

Управувањето со бизнис за е-трговија е полесно да се каже отколку да се направи. Секој ден е како маратон за да привлечете повеќе клиенти во вашата продавница и да останете пред вашите ривали. Прочитајте!
Илустрации за да се направи емотивна врска со посетителите На пример, ако продавате производи за домашни миленици, идеално е да објавите слика што нема да ги остави љубителите на животните рамнодушни... Прочитајте!