Важноста на добрата фотографија на производи за вашиот бизнис за е-трговија

Фотографијата за е-трговија може да ја направи или скрши вашата веб-страница. Тоа може да биде разликата помеѓу да направите продажба или да го одложите потенцијалниот клиент. Како луѓе, тешко ни е да ги обработуваме и задржуваме визуелните информации. За да имаме смисла за светот околу нас. Фотографијата игра клучна улога во визуелната комуникација и затоа е фундаментална за успехот на вашиот бизнис за е-трговија.

 

Вашиот сајт треба да изгледа професионален на секоја допирна точка. Ова значи прикажување на висококвалитетни слики низ сите визуелни области. Без разлика дали вашиот бизнис е мал стартап или етаблиран бренд, треба да одразите одреден степен на професионализам на вашите клиенти.

 

Во оваа статија, ќе разговараме за важноста на добрата фотографија и како можете да ја создадете најдобрата фотографија за вашата онлајн продавница.

 

Влијанието на лошата фотографија на производи за е-трговија

Првиот впечаток е сè, и за неколку секунди може да се донесе одлука дали вашата страница е доверлива.

 

Вашите потенцијални клиенти нема да ги предадат своите тешко заработени пари ако ги пречекаат аматерски слики со низок квалитет. Треба да ги убедите дека вашиот бизнис е реномиран и дека тие можат да ја покажат својата доверба во вас.

 

Ако не успеете да го направите ова, ЌЕ изгубите од продажбата. Тоа е крајната линија. Без разлика колку се добри вашите производи. Ако имате лоши слики, нема да заработите пари.

 

Еве пример за лоша фотографија на онлајн продавница и одлична фотографија. Не е тешко да одлучите на која онлајн продавница повеќе ќе и верувате на вашите пари.

Зошто добрата фотографија е важна за вашиот бизнис за е-трговија

Фотографиите пренесуваат информации што зборовите не ги пренесуваат

Сликите со добар квалитет ги зголемуваат конверзиите

Фотографиите помагаат да се изгради доверба со вашите клиенти

Направете ја вашата веб-страница да изгледа попривлечна и помогне да се изгради вашиот бренд

Тие можат да се користат на повеќе канали, вклучувајќи социјални медиуми, е-пошта, блог, печатење итн.

Тие ќе добијат поголем ангажман на социјалните мрежи

Исто така, постојат различни видови на фотографија што треба да ги земете во предвид за вашата онлајн продавница. Ќе се осврнеме на два главни типа на слики за вашата онлајн продавница како „фотографирање на производи“ и „фотографирање на начин на живот“.

Фотографија на производот

Еден од најголемите недостатоци на онлајн купувањето е тоа што не можете физички да го допрете и да го видите производот пред вас. Ова предизвикува вознемиреност кај купувачите, особено ако тие купуваат од веб-локација што претходно не ја користеле. Треба да го минимизирате овој страв од непознатото со обезбедување јасност и детали во сликите на вашите производи, нудејќи што е можно повеќе визуелни информации. 

Каде да се користи фотографијата на производот

Фотографијата на производот треба да се користи на страниците на вашите производи за да се направи вашата понуда да изгледа привлечна и да ги привлече вашите посетители да купат.

Важноста на добрата фотографија на производи за вашиот бизнис за е-трговија

Слични објави