Што мора да направите пред да објавите веб страница?

Што мора да направите пред да објавите веб страница?

 

1. Внимателно анализирајте и направете список на клучни зборови за содржината што ја поставувате и се наоѓаат во вашите врски (кои клучни зборови „се провлекуваат“ низ целата содржина на страницата)

 2. Проверете дали целата содржина и сите страници на вашата страница се оптимизирани за пребарувачот. Што подразбираме под ова? Проверете ја вашата веб-страница, проверете дали има дупликат содржина или страници, дали насловот на Мета и описот на Мета се премногу долги или премногу кратки, ако некои од нив се повторуваат за различна содржина на вашата страница.

Проверете ја брзината на вчитување на страницата на страницата. Можете да го користите Google Test Test за ова. Оваа алатка ќе ви помогне да проверите дали брзината на вчитување на страницата и самата страница се исти во различни региони. Прилагодете го дизајнот и функционалноста на вашата целна популација

Не ги комплицирајте премногу работите. Дозволете им на корисниците да ја пребаруваат вашата страница и содржина што ги интересираат на наједноставен можен начин. Спроведете анкета со пријателите, семејството, постојните корисници ... Прашајте ги за нивно мислење, совет, идеја

3. Поставете важни параметри и следете ги

Google Analytics денес е многу популарна. Оваа алатка, доколку ја примените на вашата страница, ќе ви овозможи голем број можности. Вие ќе можете да ја следите вашата „публика“ во реално време. Можете да следите за посакуваниот период колку посетила веб-страницата, колку посетители на страницата престојувале на одделни страници, кои се страниците кои се најпосетувани на страницата

4. Внесете пребарување на вашата страница

Дозволете им на вашите посетители да дојдат до содржината што ја сакаат што е можно побрзо и полесно. Внесете поле за пребарување содржина на вашата страница или внесете ставки од подмени за да им биде полесно на посетителите да изберат понатаму. Исто како што имате јазичиња на Фејсбук и Твитер кои ви го олеснуваат пребарувањето за побрзо да стигнете до вашата дестинација.

 

5. Постигнување на целта

За да ја постигнете целта, едноставно запрашајте се: Кој ќе ми помогне да ја достигнам целта и зошто?

 Ако успеете да ја идентификувате целната група, направете список, информирајте ги за вашите планови. Затоа, тие исто така ќе бидат возбудени кога ќе успеете да ја постигнете својата цел и тие ќе сакаат да уживаат во постигнатиот успех со вас.

 

Слични објави

Комуникацијата се редефинира во оваа информациска ера, поттикната од хиперповрзаната популација и експлозијата на социјалните мрежи и споделувањето содржини. Прочитајте!