Како да започнете онлајн продавница без инвентар

Традиционално, лансирањето на онлајн продавница значеше купување на залихи однапред, инвестирање во магацински простор и ракување со превозот, услугата и логистиката. Тоа ниво на инвестиција е ризично, особено за новите продавачи кои немаат капитал за да започнат и да работат.

 Ако сакате да го започнете вашиот прв бизнис за е-трговија, веројатно сте разгледале различни деловни модели. Еве неколку опции за започнување онлајн продавница без инвентар, заедно со некои добрите и лошите страни што доаѓаат со секоја од нив.

 Деливери услуга

 

Dropshipping е популарен кај брендовите за е-трговија бидејќи отстранува многу од ризиците и трошоците за стартување поврзани со отворањето продавница на мало. Идејата е, сопствениците на продавници купуваат производи од продавач на трета страна, кој потоа го испраќа производот директно до клиентот.

 ПЕЧАТЕЊЕ НА БАРАЊЕ

 Печатење на барање е деловен модел за е-трговија што функционира на начин што значи дека немате никаква залиха.Сè што правите е да креирате дизајни за да ги ставите на производи со бела етикета (како маици, шолји, книги итн.) и да работите со добавувач за печатење по барање кој ќе ги исполнува нарачките за вашите производи по артикал.Не плаќате ништо додека не се купи производ, по што компанијата за печатење на барање ќе се справи со сè; од печатење, пакување и испорака на производот до клиентот.

 

 

 

ИСТРАЖУВАЊЕ И ИЗБОР НА ВАШАТА НИШКА

 Пред да ја поставите вашата онлајн продавница, треба да одредите во која ниша ќе ги позиционирате вашите производи.Вашата ниша се однесува на конкретниот пазар на кој ќе продавате. Можете да ја одредите вашата ниша врз основа на комбинација на естетика (на пр. симпатична или минималистичка), тип на производ (на пр. маици, домашен декор) или тема (на пр. велнес, духовити униформи).Иако секогаш можете да ја проширите или стесните вашата ниша подоцна, ова ќе ја формира основата на вашето брендирање.

 

 

РАЗБИРАЊЕ НА ВАШАТА ЦЕЛНА ПУБЛИКА

 Откако ќе се населите на некоја ниша, можете да одите чекор понатаму со разбирање на вашата целна публика.Пред да ја изградите вашата продавница, идеално е да имате добро разбирање на кого продавате, од нивните потреби и желби до нивните болни точки. Мора да знаете доволно за да можете да изградите темелен профил на клиентите. Ова ги вклучува основните информации како што се нивниот пол, возраст и ниво на приход заедно со психолошките карактеристики како што се нивните хоби и вредности.

 

БРЕНДИРАЊЕ

Бидејќи веќе ја имате на ум вашата ниша, целна публика и главна платформа, можете да продолжите кон воспоставување на вашето брендирање.

 Еве неколку прашања со кои ќе треба да се справите:

Кој е вашиот уникатен предлог за вредност?

 

 

 

 

 

 

Кој проблем се обидува да го реши вашиот бизнис и зошто тоа е важно за вашата целна публика?

 

 

Кој е  и „зошто“ е зад вашиот онлајн бизнис? Освен заработката, зошто постои овој бизнис?

 

 

 

 

 

МАРКЕТИНГ

Маркетингот е крвотокот на вашата онлајн продавница.Без разлика колку се одлични вашите производи, маркетингот има огромно влијание врз вашата продажба и долгорочен успех.Бидејќи маркетингот секогаш се развива, може да биде тешко да се знае од каде да се започне. Наместо случајно да се применуваат различни стратегии, подобро е да се дојде до систематски пристап.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Како да започнете онлајн продавница без инвентар

Слични објави

Само 45% од организациите имаат распоредено или инвестирале во нови дигитални технологии како што се облак ERP и B2B апликации за е-трговија за да се решат прекините во синџирот на снабдување, вели истражувањето на Syspro. Прочитајте!