Оптимизација на веб-страници за мобилни телефони
Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Многу е важно целосно да се прилагодите на мобилните уреди. Ако имате сопствена веб-локација, треба да се погрижите да им овозможите на вашите клиенти оптимално искуство во сурфањето преку паметен телефон. Ако страницата не е оптимизирана за мобилни уреди, таа губи многу, бидејќи повеќето пребарувања на пребарувањето на Google се вршат на мобилни телефони, таблети и други уреди. Ако сакате корисниците да ја гледаат вашата веб-страница и на нивниот мобилен телефон, потребна ви е оптимизација на страницата за мобилни телефони.
Некои од начините да се постигне оптимизација се:
Респонзивен дизајн
Првото нешто што треба да го имате е одговорен или приспособлив дизајн на вашата веб-страница. Овој дизајн овозможува вашата страница да се прилагоди на уредот на корисникот, што значи дека страницата се прилагодува на која било големина на екранот. Респонзивниот дизајн го подобрува корисничкото искуство, бидејќи вашиот сајт станува почитлив, а корисникот нема да се изгуби на него и веднаш да го остави.Google ја цени оваа функција и ја зема предвид при рангирањето на вашата страница. Според Google, одговорните веб-локации ќе се рангираат подобро во пребарувањата бидејќи обезбедуваат подобро корисничко искуство од страниците што не се мобилни. Покрај тоа, Google сака страницата да користи исти URL-адреси на сите уреди, за разлика од различни URL-адреси создадени за различни димензии на уредот.Постојат многу деловни причини за имплементирање на одговорни веб-локации, но сите тие се комбинираат со цел да обезбедат подобро корисничко искуство за вашите корисници. Респонзивната веб-локација значи дека нема повеќе зумирање, странично лизгање за да ја видите целата страница што не се вклопува на екранот на мобилниот телефон. Подоброто корисничко искуство ја намалува стапката на сообраќај од вашата страница, ја подобрува перцепцијата на брендот и ги зголемува конверзиите на веб-страниците.
Брзина
Брзината на вчитување на страницата е најважниот елемент на мобилното сурфање. Страниците на мобилните уреди се вчитуваат побавно отколку на компјутерите. Брзината на вчитување е многу важен фактор за корисникот бидејќи води до задржување на страницата. Ако страницата се вчитува бавно, корисниците брзо ќе ја напуштат таа страница и ќе бараат друга што е побрза, што ќе резултира со губење на корисници на таа страница. Значи, мора да работиме на брзината на страницата бидејќи брзината на вчитување на страницата е најважниот елемент на мобилното сурфање. Доколку сајтовите се занимаваат со продажба, побрзото вчитување на страницата има поголем број на посети, што овозможува поголема продажба.
Локално SEO
Речиси сите мобилни уреди денес ја знаат вашата локација и каде одите. Ако вашиот мобилен уред знае каде сте, тоа го знае и Google, и ќе се потруди да ви покаже резултати поврзани со вашата локација кога пребарувате на интернет. На пример, ако барате ресторан, тој ќе ви понуди ресторани кои се најблиску до вас. За да може Google да ја препознае понудата за вашата страница, треба да го оптимизирате текстот на страницата со користење на името на локацијата каде што работите во вашата содржина. Ова ќе му помогне на Google да ја знае локацијата на вашиот бизнис и ќе ве рангира подобро во пребарувањата за таа локација.
Најважно за Google е да покаже релевантни резултати. Придржувањето до неговите упатства ќе го зголеми корисничкото искуство на вашиот сајт, а Google ќе ве награди со подобри позиции.
Ако сакате да бидете на врвот, да работите успешно и да им обезбедите на сите корисници најдобри производи и услуги, мора да ја оптимизирате вашата мобилна веб-страница.