Дизајн на веб-страница: На што треба да обрнете внимание за ефективен дигитален маркетинг

Дизајн на веб-страница: На што треба да обрнете внимание за ефективен дигитален маркетинг

 

 

Еден елемент кој најмногу ги поврзува сите тактики на дигитален маркетинг.

 Овој елемент е основниот медиум за дистрибуција на содржини до корисниците и нивниот првичен контакт со брендот и компанијата.

 Тој елемент е веб-страницата.

 Затоа, времето и парите што треба да се потрошат за создавање веб-страница се едни од најважните буџетски ставки на секоја компанија што ќе одлучи да започне дигитална маркетинг кампања.

ЗНАЧЕЊЕТО НА ДИЗАЈНОТ НА ВЕБ САЈТ ВО ОФЛАЈН ПРОМОЦИЈА

Затоа, еден од клучните елементи на секоја страница е квалитетна содржина, оптимизирана и прилагодена на секое купувачко лице, но и фазата на патување со клиентот во која се наоѓа.

 Веб-страница може да се смета за дигитална визит-карта на компанија. Неговиот дизајн мора да биде во согласност со сите елементи на маркетинг кампањата - и преку Интернет и офлајн.

 

Затоа е важно процесот на веб-дизајн да биде вклучен во сеопфатна и сеопфатна маркетинг кампања. Визуелната презентација на компанијата во дигитални и онлајн медиуми мора да биде во согласност со презентацијата во офлајн канали за да не се изгуби посакуваниот ефект.

Честопати мрежата е врзана само за активности преку Интернет. Но, ова тврдење треба да се земе со зрно сол.

 Имено, многу корисници, кои стапуваат во контакт со бренд или компанија офлајн, ќе ја бараат нејзината веб-страница, особено ако не собрала доволно информации во офлајн комуникација за да донесе конечна одлука за купување.

Подолу ви донесуваме 7 клучни елементи при креирање на квалитетна веб-страница на која мора да обрне внимание секој дизајнер, но и клиент на нова веб-страница.

 

 1) Простор - современите трендови во дизајнот на веб-страниците бараат многу празен и чист простор што ја олеснува читливоста, но исто така остава впечаток на едноставност и минимализам. Покрај дизајнот, просторот е важен и во истакнувањето на клучните елементи.

 2) Лесна навигација - навигацијата не треба да биде комплицирана и се препорачуваат максимум од 5 до 10 ставки во главното мени. Целта е да се олесни корисничкото искуство, затоа треба да биде јасно и едноставно. Она што корисниците го сакаат и очекуваат од навигацијата е да им се каже каде се моментално на мрежата, како да се вратат назад (или на почетната страница) и упатствата (ако мрежата има необичен или комплициран интерфејс).

3) Под-страница „За нас“ - една од најпосетуваните под-страници на која било мрежа. Затоа, дизајнот е ист, но исто така и содржината што ја нудиме на неа е клучен елемент во запознавањето на корисниците со брендот. Може да вклучува препораки, приказни за успешни клиенти, но и лична приказна која стои зад брендот.

 

4) Информации за контакт - информациите за контакт може да се појават на два начина - во заглавието или главното мени и како под-страница за контакт во формата. Клучно е да се разјаснат овие информации бидејќи корисниците честопати се фрустрираат од тешкотијата да најдат телефонски број, е-пошта или деловна адреса.

5) Квалитетни слики - веруваме дека не треба да трошите многу зборови за важноста на квалитетот на сликата. Запомнете колку пати ве одбија слики со низок квалитет и не реагираат кога купувате на Интернет.

 

6) Веб фонт - некогаш се користеа само неколку фонтови при креирање на веб, додека денес, поради развојот на технолошките можности на прелистувачите и прелистувачите, има широк спектар на различни фонтови и се претпочита голема типографија. Но, употребата на веб-фонтови е сè уште контроверзна и денес - поради нивната компатибилност и дозволи за употреба.

Пребарување веб-страница - веб-прелистувачот мора да биде јасно видлив на горниот дел од секоја потстраница, тој мора да нуди релевантни резултати, опција за автоматско комплетирање и употреба на филтри.

 

Трговија и конверзии - корисниците можат да пребаруваат низ веб-продавницата без обврска за купување или поставување кошничка за производи. Не е потребно да се регистрирате за набавка, но може да се направи како гостин.

 

Внес на формулар - се препорачува да го користите паѓачкото мени за лесно внесување. При избор на датум, визуелните календари се дадени за лесно утврдување на периодот. Дизајнот нуди одлики за автоматско пополнување и лента за напредок што покажува напредок во процесот на полнење. Бројот на полиња треба да се сведе на минимум. Корисниците треба да можат да внесуваат информации преку понудениот избор.

 

Слични објави

Глобалниот извештај за е-трговија за 2021 година го дискутира влијанието на СОВИД-19 врз секторот за е-трговија, како и истражување на новите трендови како на пример како трендот кон одржливост ќе го трансформира глобалниот пазар на е-трговија. Прочитајте!