Како да добиете совршена комбинација на клучни зборови?

Како да добиете совршена комбинација на клучни зборови?

 

Бараме секој ден - за среќа, за нова работа, за совршено здолниште, за совршена вратоврска, ... И кога ќе го најдеме токму тоа што го сакаме, мислиме дека универзумот е конечно на наша страна!

Така е и кога бараме содржина на Интернет. Нема поголема среќа од тоа да го пронајдете токму она што го барате.

И кога е токму тоа што го барате? Тогаш, кога клучните зборови на оние кои „Google“ се совпаѓаат со клучните зборови на вашата компанија / производ.

Како дојдовте до вистинската комбинација на клучни зборови?

 

Прво на сите, заборавете на изборот на еден клучен збор. Кога пребарувате, се внесуваат фрази, кои обично содржат три до четири зборови. Второ, утврдете ги вашите фрази што е можно поблиску, на пример, со додавање на локација. Корисниците на Интернет претежно ги прилагодуваат своите пребарувања на локацијата каде што се наоѓаат.

 

Овие две правила се задолжителни! Да продолжиме понатаму - од што може да се водите при изборот на клучни зборови за вашиот бизнис:

 

1. Направете список со зборови и фрази кои најдобро го опишуваат вашиот бизнис / производи.

2. Ставете се во позиција на просечен потенцијален клиент. Кои зборови може да ги „гугла“?

 

3. Посетете што е можно повеќе форуми за да разговарате за теми слични на вашиот бизнис или производ.

4. Кутија за пребарување на Google - Кога ќе започнете да пишувате зборови во пребарувањето на Google, почнуваат да се појавуваат најбараните зборови. Тие можат да бидат одличен начин да ги креирате вашите клучни зборови.

5. Подножје за пребарување на Google - Кога пребарувате, кога пишувате клучни зборови и кликнувате enter, на крајот од првата страница, Google ќе ви ги претстави најпребаруваните фрази поврзани со вашето барање.

6. Анализирајте го натпреварот - посетете ги веб-страниците на вашата конкуренција, нивните сметки на социјалните мрежи, проучете ги и обидете се да ги пронајдете фразите што најмногу ги користат.

7. Користете една од програмите за да ги следите резултатите од сообраќајот на страницата - Google Analytics е одлична алатка што можете да ја користите не само за следење на посетите на вашата страница, туку и за да видите кои фрази се најчесто отчукувани при пребарување што ги носи вашата страница.

8. Планер за клучни зборови - одлична алатка за истражување на клучни зборови.

9. Google Trends - ви овозможува да го следите обемот на пребарување за одреден клучен збор заснован на земјата во која работите бизнис. Исто така е одлична алатка за следење на трендовите и најпопуларните теми во областа што ве интересира најмногу.

 

 

 

Слични објави

Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Прочитајте!
Ви ја откриваме важноста на пребарувањето клучни зборови за страниците за оптимизација на локацијата на вашата е-трговија. Овие алатки и совети ќе ви помогнат да изберете клучни зборови за вашата трговија. Што е пребарување на клучни зборови? Пребарувањето клучни зборови или пребарувањето клучни зборови е една од основните тактики на стратегијата за оптимизација. Во случај на е-трговија, тоа е лесен начин да ги забележите и разберете термините што вашите потенцијални клиенти ги користат за да ги најдат производите што ги продавате. Прочитајте!