Е-трговијата има предност пред традиционалниот начин на пазарење

Е-трговијата има предност пред традиционалниот начин на пазарење

 

Вакцинацијата исто така се забрзува во ЕУ, иако бројките се уште се сериозно зад првично планираните. 

По мрачните и загрижувачки, конечно пристигнуваат подобри вести од Португалија и Грција. Нашите соговорници од Атина и Лисабон ќе ни кажат дали двете медитерански и претежно туристички земји ја ставиле епидемијата под контрола и дали создале услови ова лето повторно да ги пречекаат гостите од странство.

Животните и деловните услови за време на пандемијата им донесоа многу проблеми и загуби на многумина, но поради тоа, е-трговијата доживеа неверојатна експанзија. 

Најголем раст на продажбата преку Интернет е забележан кај храна, облека и технички уреди. Најактивните онлајн купувачи се на возраст меѓу 45 и 59 години. Се проценува дека оваа година, приходите од е-трговија ќе надминат 400 милиони евра, но дека до 2024 година, 85% од светската трговија ќе се врши преку Интернет. 

 

Глобалните промени во однесувањето на деловниот свет и потрошувачите, меѓу другото, доведоа до зголемен интерес за психолошки студии.

 На американските универзитети, тие се четврти најбарани специјалисти, пред биологија, медицина или инженерски студии. Од особен интерес се комбинираните студии за психологија и економија.

 

Слични објави

Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив. Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан. Прочитајте!
Во обид да станат поодржливи, модните фирми го поддржуваат рециклирањето во затворен циклус, при што 60% од модните директори веќе инвестирале во него или планираат оваа година, според истражувањето на McKinsey. Прочитајте!
Со огромниот избор на производи и услуги преку Интернет, купувањето никогаш не било толку лесно и практично. Прочитајте!