Иднината на трговијата

Иднината на трговијата

 

До 2022 година, приходите од е -трговија само во САД се очекува да достигнат 479 милијарди американски долари, а играчките, хобито и вертикалните вештини ќе забележат најголем раст.

 

И тоа не е минлив тренд.

 

Исто така, интересно е да се напомене дека гледајќи напред, податоците на експертот за е -трговија, Гери Хувер, проектираат дека продажбата на мало преку е -трговија на крајот ќе се изедначи со онаа од тула и малтер.

 

Ова значи дека иако трендот за продажба преку Интернет ќе продолжи да расте, има многу работа што треба да се заобиколи.

 

Но, тоа не е с.

 

Наскоро, повеќето е-трговски интеракции ќе бидат искуство на сите канали за купувачите.

 

Ова значи дека тие ќе очекуваат да можат да истражуваат, пребаруваат, купуваат и купуваат беспрекорно помеѓу различни уреди и на различни платформи (како самостојна веб -продавница, присуство на Амазон, итн.).

 

Други трендови што треба да се внимаваат во иднината на е -трговијата вклучуваат:

 

Робусни патувања и персонализација на клиентите.

Купување овозможено со вештачка интелигенција.

Дигитални валути.

Генерално, мора да запомниме дека е -трговијата е уште прилично нова во големата слика на малопродажба.

 

Иднината има бесконечна можност, но нејзиниот успех и продолжување ќе зависи во голема мера од преференциите на купувачите во иднина.

 

Заклучок

Ги разгледавме сите страни на е -трговијата, вклучувајќи ги и нејзините различни типови, историјата, како расте со текот на годините и нејзиното влијание врз потрошувачите и како се води бизнисот.

 

Е -трговијата сигурно има предности и недостатоци, но иднината има многу можности за уште поголема експанзија.

 

 

Слични објави

Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова. Прочитајте!