Еве го вашето тајно оружје за зголемување на постојаното купување на вашата платформа за е-трговија
Дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да допрат и задржат и нови и постоечки клиенти.Со внимателно разгледување на некои од најуспешните дигитални бизниси во светот, може да се тврди дека многу од нив се зголемија неверојатно како резултат на тоа колку добро успеале да имплементираат бизнис модел заснован на претплата.
Навистина, платформите за стриминг како што се Netflix, Amazon, Spotify и Apple Music докажаа дека задржувањето на клиентите лесно може да се постигне кога на клиентите им се нудат персонализирани услуги по соодветна цена. Слично на тоа, брендовите како Home Chef, Dollar Shave Club и Chewy покажаа дека имањето некаква понуда заснована на претплата може да помогне да се привлечат повторливи приходи за бизнисот. Во текот на изминатите неколку години, бевме сведоци на раст на пазарот за претплата за е-трговија и голем дел од овој раст може да се припише на практичноста и леснотијата на пристап што ги нудат овие платформи. Искуството со клиентите автоматски се зголемува кога корисниците можат лесно да купат производи или да консумираат приспособена содржина навремено.
Но, каде тоа ги остава брендовите кои не можат да усвојат модел базиран на претплата?
Усвојувањето на модел сличен на претплата не гарантира моментална победа за онлајн бизнисите и не секоја компанија ќе успее кога ќе вгради елемент за претплата во својата онлајн продавница. Ова е причината зошто дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да стигнат и да задржат и нови и постоечки клиенти.
Виртуелни копчиња на вашата веб-страница
Иако физичките копчиња може да не функционираат, Виртуелните копчиња за цртичка сè уште се многу во употреба. Како сопственик на продавница, можете да ги додадете овие ефективни копчиња на страници со детали за одредени производи на вашата веб-локација; на тој начин, кога клиентите ќе кликнат на копчето врзано за бренд, тие автоматски ќе можат да го купат или повторно да го нарачаат производот. Виртуелните копчиња за цртичка исто така може да работат добро на пазар. Обезбедувањето копчиња на профилните страници на вашите трговци ќе им даде шанса да привлечат и задржат клиенти кои претпочитаат да купуваат производи од нивната продавница.
Попаметни апарати за искуство во малопродажба без глава
Друга можност за обезбедување на повторени купувања може да се најде во вградувањето на паметни копчиња во домашните апарати кои се поврзани на паметна домашна мрежа. Во примерот даден погоре, наместо да мора да монтираат физичко копче за цртичка на машината за перење, производителите би можеле да создадат вградена алтернатива што им овозможува на клиентите да нарачаат детергент од партнерски бренд секогаш кога нивната понуда е при крај. Истото сценарио може да важи и за други домашни апарати како што се фрижидер, машина за миење садови или кафемат. Со притискање на копче или дури и гласовна команда, потрошувачите ќе можат повторно да нарачаат мешунки за кафе од нивниот паметен апарат за кафе. Тие исто така можат да примаат известувања за притискање преку други поврзани паметни уреди.