Замки што треба да се избегнуваат при продажба на пазари

Со силен раст на е-трговијата, пазарот станува сè поконкурентен. Многу потрошувачи го започнуваат своето онлајн пребарување на пазарите, што значи дека онлајн продавачите треба да се погрижат нивните производи лесно да се најдат, но приближно 30 проценти од производите на интернет имаат проблеми со пронаоѓањето. Ова може да доведе до губење на приходите.

 

Стапката на усвојување на е-трговија брзо се забрза и поважно од кога било за потрошувачките брендови е да се издвојат од толпата. На крајот на 2021 година, се проценува дека онлајн пазарите вредат околу 120 до 150 милијарди евра. Неодамнешните податоци за клиентите од истражувањето на инривер на 6.000 потрошувачи покажуваат дека 44 отсто од онлајн купувачите ги користат пазарите како почетна точка за пребарување или купување производи. Не е изненадување бидејќи пазарите нудат широк досег и обем, но има некои предизвици што доаѓаат со нив.

Замки за приходите

Онлајн купувачите немаат многу трпение и постојано се свесни за опциите од други брендови. Тие брзо ќе изберат да го купат истиот производ на друго место доколку наидат на проблеми. Можноста за приход преку онлајн каналите е висока, но исто така е и ризикот да се изгуби продажбата.

Слаба пронаоѓање на производот

Скршените или исчезнатите врски и производите кои не се наоѓаат во пребарувањата на релевантните клучни зборови или под очекуваните категории, силно влијаат на пронаоѓањето на производите. Ова е премногу вообичаен проблем со приближно 30 проценти од производите на онлајн каналите кои имаат мала пронаоѓање.

 

Проблеми со содржината

Речиси половина (45 проценти) од онлајн купувачите ја посетуваат страницата со детали за производот (ПДП) за време на купувањето. Во просек, 40 проценти од производите страдаат од недостаток на информации за производот или содржат неточности. Ова може да вклучува исчезнати или неточни наслови, описи, спецификации, оценки, слики или видеа.

 

Нема залихи

Ако производот е без залиха, тој повеќе не е достапен за купување. Сепак, постои стапка од 30 проценти на производи кои сè уште се наведени на онлајн продавница, но се без залиха. Потрошувачите ќе се обесхрабрат ако стават артикал во својата кошница, а потоа откријат дека веќе не е достапен.

Претворете ги замките за приходи во можности

Информациите за производот играат клучна улога за освојување на онлајн купувачот. Брендовите се соочуваат со предизвикот да водат повеќе веб-страници на глобално ниво, на различни јазици, а истовремено да се осигураат дека содржината на производот е конзистентна и точна на сите продажни канали.

Замки што треба да се избегнуваат при продажба на пазари

Слични објави

Фразата „Содржината е крал“ звучи малку истрошена, но останува фактот дека содржината е можеби еден од најважните фактори кои влијаат на успехот на конверзиите во онлајн продавница Прочитајте!