Грешки што предизвикуваат купувачите на Интернет да го изгубат трпението

Грешки што предизвикуваат купувачите на Интернет да го изгубат трпението

 

Иако онлајн продажбата е многу профитабилна гранка на индустријата, тоа не значи дека е лесно да се продава преку Интернет. Има голема конкуренција и затоа вашиот сајт мора да биде навистина добар за да биде успешен. Примарната цел на вашата страница е да привлече максимален број клиенти и да го зголеми бројот на продажба. Али, ова нема да се случи ако направите грешки на страницата што го нервираат просечниот интернет -клиент.

 

Од класичната грешка при ставање погрешна слика до производ, до прекомплицирани начини на плаќање и непотребни скокачки прозорци - секоја грешка на вашата веб -страница за е -трговија ќе ве чини губење клиенти и губење пари во исто време. Затоа, предлагаме заедно да ја поминеме листата на класични грешки за да научиме како да ги избегнеме.

 

Опис на производот

Да речеме дека имате страница со најдобри производи со одлични слики на производи. Но, што ако вашите описи на производи не се доволно информативни за просечниот клиент? Клиентите често немаат друг начин да ги дознаат деталите за самиот производ, а таквата грешка ќе го обесхрабри клиентот и веројатно ќе го натера да размисли да се откаже.

 

Сите сме виделе голем број сајтови каде што има опис на друг производ до производот, или уште полошо, нема опис. Ако се ставиме во позиција на клиент, ајде да размислиме, дали би направиле набавка на страницата ако не ги добиеме соодветните информации за производот? Верувам дека ќе дојдеме до истиот заклучок.

 

Решението е да работиме напорно на прецизен и сеопфатен опис на производот, а тоа ќе доведе до зголемена продажба. Не грижете се, лесно ќе добиете информации за производот директно од производителот и нема да бара многу напор.

 

Прикажување производи што не се на залиха

Замислете сценарио кога клиентот преку Интернет уредно ги применува сите филтри при прелистување на вашата онлајн продавница, а потоа, кога ќе го најде производот што сака да го купи, сфаќа дека производот е надвор од залиха. Сигурни сме дека ова ни се случи на сите нас. Токму со оние производи што навистина ги сакавме, се појавува страница на која пишува: „Извинете, производот моментално не е на залиха“. Што правиме во таква ситуација? Најчесто, ние ја напуштаме страницата луто и се префрламе на друга конкурентна страница. Реално, никој не сака да чека да се појави производ на залиха за да го купи тогаш. Се разбира, не сакате ова да се случи на вашата страница.

 

 

Слични објави

Запознавањето со вашата публика е еден од најважните делови во развојот на бизнисот и може да биде лесно како испраќање на една е-пошта со добро структурирана анкета. Прочитајте!
Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!