Инфлуенсер маркетинг, зошто да го користите?

Инфлуенсер маркетинг, зошто да го користите?

Индустриските студии го поддржуваат ова. Томосон, инфлуенсер мрежа, ги праша брендовите во 2015 година за квалитетот на потенцијалните клиенти. Околу 90 проценти од испитаниците изјавиле дека клиентите создадени од инфлуенсери се добри или подобри од другите канали.

Покрај тоа, Медијакикс, агенција за влијанија, анкетираше трговци со седиште во САД на почетокот на 2019 година. Четириесет и осум проценти изјавија дека повратот на инвестицијата од инфлуенсери е „Подобар“ или „Многу подобар“ од другите дигитални канали. Четириесет и еден процент изјавија дека рентабилност е споредлива со другите канали.

 

Ridge Wallet, Feat Clothing и Добродостојноста во Лос Анџелес се успешни компании управувани од инфлуенсери, профилирани во подкастот „Разговори за трговија“ на Практична е-трговија.

 

Доверба

За 21 година, Еделман, агенција за односи со јавност, објавуваше годишен „Извештај за барометар на доверба“. Извештајот ја мери довербата на глобалните потрошувачи во информации од влада, бизнис, медиуми и други авторитативни извори. Извештајот за 2021 година се заснова на анкети на потрошувачи на Едлман низ светот, есента 2020 година.

 

Достапност

Најуспешната маркетинг кампања е бесмислена доколку бариерата за влез го надминува буџетот на марката. Според истражувањето на Influencer Marketing Hub 2021, трошоците за вклучување на инфлуенсери се многу прифатливи на нивоа на нано-инфлуенсер (1.000 до 10.000 следбеници) и микроинфлуенсер (10.000 до 50.000 следбеници). Прескокнување важни варијабли како што се мрежата, лажат, фреквенцијата на објавувања, правата на употреба, времето за пресврт, аранжманите за агенциите и потребниот напор, Инфлуенсер Маркетинг Центарот ја измери суровата цена по објава за различни големини на публика.

На Инстаграм, од кој повеќето производи за трговија имаат тенденција да започнат, истражувањето покажа дека нано-микроинфлуенсерите наплаќаат дури 10 долари по објава и се додаваат приближно 500 УСД. Стапките беа споредливи на „ТикТок“, со двете големини на публика од 5 до 125 американски долари. Стапките на Фејсбук се движат од 25 до 1250 УСД по објава. Твитер се од 2 до 125 долари. Јутјуб, за кој обично се бара најголем напор, имаше нано-инфлуенсери кои наплаќаа дури 25 долари за видео и микро-инфлуенсери до 1.000 долари.

Нормално, поголемата публика командува значително повеќе по објава, се движи од илјадници до милиони на аспиративно славно ниво. Сепак, фокусот за повеќето брендови за е-трговија треба да биде насочен кон нано-и микро-влијателите. Стапките за пост за двајцата се многу прифатливи, особено кога ќе се споредат со реклами на Google и Facebook.

 

Слични објави

Иако вашите главни цели на социјалните медиуми веројатно се да ја зголемите свесноста за брендот и да ја поттикнете продажбата, социјалните канали исто така може да се користат за поддршка на вашите клиенти и развивање поблиски односи со нив. Прочитајте!
Едно од најнепријатните изненадувања со кои се соочуваат новите и брзорастечки компании за е-трговија е колку брзо остануваат без готовина. Прочитајте!