Како да ја подобрите брзината на вашата веб -страница за трговија

Како да ја подобрите брзината на вашата веб -страница за трговија

 

Сакате да ја оптимизирате брзината на вашата веб -страница за е -трговија од две причини:

 

Ги подобрувате стапките на конверзија.

Се обидувате да ги зголемите шансите за рангирање на Google.

Има многу нијанси зад ова. Од една страна, вашата стапка на конверзија се намалува за 10% за секоја секунда што е потребно за да се вчита. А од друга страна, Google ја зема брзината на страницата како една од основните веб -виталишта, што го прави алгоритмот за пребарување да им даде приоритет на веб -страниците со најбрзо време на вчитување.

 

Згора на тоа, оптимизирањето на брзината на вашата страница може да се збуни без список за проверка - дури и за технички луѓе.

 

Но, кажано со едноставни зборови, целта да се има веб-страница со брзо вчитување е да го направите шопинг искуството што е можно попријатно.

 

Зошто е важна брзината на вашата страница и последиците од водење бавна веб -страница

Со просечна брзина на интернет во САД 100мбп/с. Корисниците на Интернет очекуваат веб -страниците да се вчитаат речиси веднаш. Плус, со технологијата на оптички влакна достигнувајќи 319tbps во Јапонија - можеме безбедно да претпоставиме дека искуството на Интернет ќе стане само побрзо.

 

Сето ова значи дека лентата е толку висока што вашата веб -страница е единственото тесно грло што се меша во шопинг искуството на вашиот потенцијален клиент - и тоа само ќе стане потешко.

 

Гледате, брзината на вашата веб -страница е важна бидејќи директно влијае на корисничкото искуство. Бавната страница само ќе ги натера вашите посетители да се чувствуваат очајно и да ја напуштат вашата страница.

  1. Pagespeed insights
  1. GTMetrix
  1. Pingdom
  1. New Relic
  1. ySlow
  1. Webpagetest.org

Слични објави

Традиционално, лансирањето на онлајн продавница значеше купување на залихи однапред, инвестирање во магацински простор и ракување со превозот, услугата и логистиката. Прочитајте!