Како да ја подобрите брзината на вашата веб -страница за трговија
Сакате да ја оптимизирате брзината на вашата веб -страница за е -трговија од две причини:
Ги подобрувате стапките на конверзија.
Се обидувате да ги зголемите шансите за рангирање на Google.
Има многу нијанси зад ова. Од една страна, вашата стапка на конверзија се намалува за 10% за секоја секунда што е потребно за да се вчита. А од друга страна, Google ја зема брзината на страницата како една од основните веб -виталишта, што го прави алгоритмот за пребарување да им даде приоритет на веб -страниците со најбрзо време на вчитување.
Згора на тоа, оптимизирањето на брзината на вашата страница може да се збуни без список за проверка - дури и за технички луѓе.
Но, кажано со едноставни зборови, целта да се има веб-страница со брзо вчитување е да го направите шопинг искуството што е можно попријатно.
Зошто е важна брзината на вашата страница и последиците од водење бавна веб -страница
Со просечна брзина на интернет во САД 100мбп/с. Корисниците на Интернет очекуваат веб -страниците да се вчитаат речиси веднаш. Плус, со технологијата на оптички влакна достигнувајќи 319tbps во Јапонија - можеме безбедно да претпоставиме дека искуството на Интернет ќе стане само побрзо.
Сето ова значи дека лентата е толку висока што вашата веб -страница е единственото тесно грло што се меша во шопинг искуството на вашиот потенцијален клиент - и тоа само ќе стане потешко.
Гледате, брзината на вашата веб -страница е важна бидејќи директно влијае на корисничкото искуство. Бавната страница само ќе ги натера вашите посетители да се чувствуваат очајно и да ја напуштат вашата страница.