Како да ја зголемите продажбата со тестирање на А / Б

Како да ја зголемите продажбата со тестирање на А / Б

 

На почетокот на оваа година, посетителите на Amazon.com забележаа суптилна разлика на страниците со детали за производот. Некои го видоа познатото искуство со две копчиња, каде што можеа да додадат ставка во количката или да кликнат на „Купи сега“ за да ја прескокнат количката и да се префрлат директно на искуството со исплатата. Другите клиенти, сепак, видоа само еден повик за акција: „Додади во кошничка“

 

Водењето тестови за А / Б, како овој, на вашата онлајн продавница може да ја зголеми просечната вредност на нарачката, да го оптимизира вашето искуство со исплата и да создаде поубаво искуство за купување за секој клиент. Исто така, може да ви помогне да откриете нови сознанија што можат да информираат за долгорочни одлуки. На пример, во случајот Амазон, важноста на копчето „Купи сега“ покажува дека клиентите бараат начини да го направат процесот на исплата побрз и поудобен.

 

 

Значи, што е тестирање за А / Б и како можете да започнете да ги спроведувате ваквите експерименти на вашата сопствена продавница? Во оваа статија, ќе покриеме сè што треба да знаете за тестирање на A / B и ќе споделиме идеи за тестирање за да ви помогнеме да започнете.

 

Што е тестирање на А / Б?

 

На најосновно, A / B тестирање, исто така познато како Сплит тестирање, е начин да се споредат различни верзии на нешто за да се види кој работи подобро. Во овие експерименти, вие дефинирате цел за конверзија да се измери, како кликне или завршени трансакции. Две варијации на истото маркетинг средство (како веб-страница или е-пошта) потоа им се прикажуваат на различни корисници по случаен избор додека ја мерат разликата во перформансите.

 

 

На пример, да речеме дека сакавте да го зголемите бројот на кликнувања на копчето „Купи сега“ на страниците на вашиот производ. Може да извршите тест за А / Б за да дознаете како бојата на копчето влијае на стапките на прегледување, експериментирајќи со зелено копче и сино копче. Вие би:

 

1.Дефинирајте ја целта за конверзија. Во овој пример, сакате да ја измерите стапката на кликнување.

 

2.Дизајнирајте го тестот А / Б. Колку од големината на примерокот сакате? Кој ќе учествува, новите клиенти или постојните клиенти?

 

3.Собери податоци. Дали ќе извршите сопствен тест или ќе користите софтвер за тестирање A / B? Колку долго ќе трае тестот?

 

4.Анализирајте ги резултатите. Која варијација имаше најголемо позитивно влијание врз метриката на конверзија што е најважна?

 

 

Зошто треба А / Б да ја тестирате вашата онлајн продавница

 

А / Б тестирање често се користи низ традиционалните маркетинг кампањи за зголемување на отворените стапки по е-пошта или зајакнување на ангажманот на социјалните медиуми. Меѓутоа, кога ќе ги примените истите овие принципи на вашата онлајн продавница, придобивките се уште повлијателни. Едноставно генерирање на зголемување од 1% на кликнувањата на копчето за купување може да резултира со илјадници долари во дополнителна продажба.

 

А / Б тестирање на вашата онлајн продавница може да ви помогне:

 

 

Елиминирање на претпоставките: Дизајнирањето на вашата онлајн продавница може да биде исклучително субјективен процес, при што секој има свои визуелни преференции или дава предлози за имитирање на лидерите во индустријата.

 

Прилагодете ги одлуките за дизајн за вашиот бизнис: Дизајн на почетна страница, страници на производи и искуство со исходот изгледаат различно за секој бизнис во зависност од продадените предмети и целната публика. И, она што работи за една продавница нема да мора да работи за ваше

 

Експериментирајте во средина со низок ризик: Промена дури и на неколку елементи на дизајнот на вашата почетна страница може да создаде вознемирувачко искуство за клиентите што се враќаат.

 

Проверете ги овие 8 примери за тестирање на А / Б за вашата онлајн продавница за да ви помогнеме да се инспирирате:

 

1.Сезонски производи наспроти зимзелени производи

 

2.Повеќе слики на производи наспроти една единствена херојска слика

 

3.Бестселери наспроти промотивни артикли

 

4.Вртелешка наспроти статички слики

 

5.Копија од долга форма наспроти кратка форма

 

6.Купете копче во боја

 

7.Една страница наспроти повеќестепена

 

8.Опции за начин на плаќање

 

Слични објави

Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!