Како да го подобрите корисничкото искуство на вашата продавница за е-трговија (и да платите помалку за да продавате повеќе)

E-commerce UX не се разликува. Продавниците внесуваат илјадници во реклами на Facebook, во истражување на производи, во дизајн. Сепак, UX е потценет и недоволно инвестиран.Тоа е голем проблем. Оној што влијае на вашите посетители, вашите клиенти, вашиот профит. Оној што влијае на вас. Затоа што ако сè уште не го оптимизирате вашиот UX за е-трговија, знајте дека се вашите конкуренти.

Прво, што е UX и зошто треба да се грижите?

Корисничкото искуство (UX) е целокупното искуство на лицето што ја посетува вашата продавница, од почеток до крај. Вообичаено, UX се мери врз основа на тоа колку е лесно и пријатно за посетителите да се движат во вашата продавница, да го најдат она што го бараат и да купат.

Кога мислите на UX, јас сум подготвен да се обложувам на ум доаѓа дизајнот. Важно е да се напомене дека многу повеќе оди во позитивното корисничко искуство отколку дизајнот. На пример…

Дали страницата брзо се вчитува?

Дали е лесен за навигација на страницата?

Дали страницата е толку лесна и пријатна на мобилни уреди?

Дали копијата е едноставна, специфична и јасна?

Дали иконите се етикетирани и лесни за дешифрирање?

Дали се отстранети непотребните чекори?

Списокот може да трае засекогаш. Има толку многу елементи кои влијаат на тоа колку е лесна и пријатна вашата продавница за корисниците. Дизајнот е само еден од тие елементи.

Дајте приоритет на функцијата пред сè друго.

Дали сте запознаени со некои од овие дизајнерски трендови?

 

Паралелно лизгање. (Елементите во преден план се движат побрзо од елементите во позадина.)

Автоматски лизгачи за слики.

 (Транспарентни копчиња.)

Видео позадини.

Овие типови трендови имаат тенденција брзо да соблечат бидејќи изгледаат убаво. Проблемот е што тие не секогаш функционираат добро, во зависност од квалитетот на имплементацијата.

 

Паралаксното лизгање често се спроведува непотребно и лошо.

Автоматските лизгачи на слики го одвлекуваат вниманието, бавно се вчитуваат и докажано слабо функционираат.

Копчињата „Дух“ го исполнуваат нивното име, честопати се појавуваат неможни за кликање и се занемаруваат.

Позадините на видеото го одвлекуваат вниманието и го забавуваат времето на вчитување.

Копијата насочена кон клиентите секогаш треба да води дизајн.

Прво напишете ја копијата на вашата страница, а потоа дизајнирајте (или пронајдете) тема што ја надополнува копијата.

Прво дизајнирајте (или пронајдете) тема, а потоа напишете копија врз основа на текот на темата.

Ова, се разбира, е навидум вечната дебата за прво копирање наспроти дизајн прво.

Ако сакате добар UX, ќе треба да дозволите да го копирате дизајнот на водечките води. Ќе треба да одите со опцијата број еден.

Зошто? Затоа што дизајнот треба да ја поддржува и да ја засили копијата, а не обратно. На крајот на краиштата, никој не купува маица или фиџет спинер затоа што страницата изгледа убаво. Купуваат затоа што копијата ги убедила.

Мобилната е-трговија UX е различна и треба да се третира како таква.

Досега, зборувавме за десктоп е-трговија UX. Што се случува кога посетителите ќе пристигнат на вашата страница од мобилен уред?

Само затоа што имате добар UX за десктоп не значи дека имате добар мобилен UX. Мобилниот е сосема поинаков ѕвер. Контекстот се смени, намерите се сменија, мотивите се сменија.

Да се биде свесен за фактот дека луѓето сакаат нешто многу различно од вашата продавница на мобилен отколку на десктоп е повеќе од половина од битката. Тоа ќе ве стави пред конкуренцијата.

 

Затоа отфрлањето на одговорна тема не е мобилна UX оптимизација. Нудењето на десктоп UX на мобилен е бандаж, а не решение.

Како да ги поправите проблемите со UX на вашата страница

Алатките можат да ви помогнат да ги идентификувате проблемите, но сигурно не можат да ви помогнат да ги решите. Тоа зависи од вас! За среќа, веќе сте на добар пат да можете да ги решите вашите UX проблеми со е-трговија.

 

Приоритет на UX проблемите врз основа на очекуваното влијание и леснотија.

Користете го вашиот здрав разум. Како можете да го подобрите искуството? Погледнете и на вашето истражување.

Половина од битката на UX е свеста и образованието. Знаејќи што да барате, оставајќи го егото настрана, оставајќи го настрана она што изгледа убаво.

Како да го подобрите корисничкото искуство на вашата продавница за е-трговија (и да платите помалку за да продавате повеќе)

Слични објави