Како да ги читате мислите на вашите клиенти со една е-пошта

Колку добро ги познавате вашите клиенти?

Запознавањето со вашата публика е еден од најважните делови во развојот на бизнисот и може да биде лесно како испраќање на една е-пошта со добро структурирана анкета. Со длабинското разбирање што ќе го добиете од спроведување на анкета за задоволството на клиентите, ќе можете да создадете подобри искуства за купување преку Интернет за вашите клиенти и да изградите повеќе насочени маркетинг кампањи кои го прошируваат вашето влијание и ќе ви помогнат да допрете до вашата идеална публика.

Во оваа објава, ќе проучиме како можете да собирате акциони податоци со градење помоќни анкети и доставување директно во рацете на вашите клиенти преку е-пошта маркетинг. Исто така, ќе погледнеме како можете да ги анализирате резултатите од вашето истражување за да ги предвидите потребите на вашите клиенти и да ги дизајнирате производите и услугите што тие всушност ги сакаат.

 

Никогаш нема да дознаете како навистина се чувствуваат вашите клиенти, освен ако не прашате. Всушност, за секој незадоволен клиент што се жали на вашиот бизнис, има уште 26 други кои воопшто нема да кажат ништо. Значи, иако пишувањето анкета може да изгледа застрашувачко, тоа е всушност една од најефикасните алатки што ги имате за собирање вредни повратни информации од вашата публика.

 

Ајде да дознаеме што навистина размислуваат вашите клиенти.

Пред да започнете со градење на вашата анкета, ќе треба да направите подготвителна работа за да откриете кои прашања треба да ги поставувате и како треба да ги поставувате. Еве две клучни работи што треба да ги земете предвид:

 

1. Што се надевате да научите?

Идеално, вашето истражување треба да биде изградено околу постигнување единствена цел. Збир на прашања фокусирани на ласер ќе произведе поквалитетни резултати кои полесно се анализираат и ставаат во акција. Секое прашање во вашата анкета треба да делува како парче загатка, помагајќи ви да стекнете потемелно разбирање за тоа како можете подобро да им служите на вашите клиенти чекор по чекор.

 

2. Кого ќе прашате?

Многу е важно да размислите кој ќе учествува во оваа анкета. Определете дали ќе собирате податоци од целата ваша листа, нови клиенти, долгорочни клиенти итн., а потоа имајте го тоа на ум додека составувате збир на прашања.

 

Стеснувањето на вашата целна публика ќе ви помогне да напишете прашања кои директно зборуваат за запознаеноста и искуствата на вашите клиенти со вашиот производ. Обидете се да ги искористите сите податоци или увиди што веќе ги имате за вашата публика за да откриете кого треба да таргетирате.

 

Поставување на вистинските прашања од анкетата

Добро, сега кога сфативме што се обидувате да постигнете и со кого ќе контактирате, време е да размислите за најважниот дел од вашето истражување за задоволството на клиентите: прашањата.

 

Ако сакате да земете општо пулс за тоа како вашите клиенти се чувствуваат за вашиот бизнис, може да биде лесно како да ги поставите овие три прашања:

 

Што правиме што ви се допаѓа?

Што би можеле да правиме подобро?

Што би сакале да видите како нудиме?

Само со одговорите на овие прашања, можете да соберете мноштво податоци кои ќе ви помогнат да го подобрите вашиот бизнис. Ќе можете да ги откриете болните точки на вашиот клиент и омилените карактеристики, како и да добиете идеи за идни производи и услуги.

 

Слични објави

Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!