Како да ги вратите клиентите во продавницата

Како да ги вратите клиентите во продавницата

 

Некои експерти за електронска трговија велат дека е 10 пати полесно и поевтино да се врати постоечки клиент на страницата отколку да се привлече нов клиент.

Затоа, фокусирајте се на постојните клиенти да бидат задоволни и повторно да се вратат на шопинг преку вашата онлајн продавница.

Тајната зад овој текст е „редовниот клиент“.

  Постојат многу работи што можат да тргнат наопаку кога сте сопственик на онлајн продавница и треба да бидете сигурни дека ништо од овие работи нема да се случи кога страницата ќе стане популарна. Ако некој од вашите клиенти има проблеми со купениот производ, испорака, гаранција или дури и нарачка на страницата, тој најверојатно ќе замине и никогаш нема да се врати на страницата.

 

  Затоа е потребно и многу важно вашата продавница да функционира како добро подмачкана машина. Олеснување за враќање на клиенти.

Само затоа што клиент купил производ и само затоа што сè поминало добро, не значи дека тие автоматски ќе се вратат да купат нешто друго.

 

Треба да знаете како да ги заинтересирате клиентите за некој производ и да ги потсетите на она што го бараат.

 

Добар начин да го направите ова е да останете присутни во нивниот живот откако ќе купите производ.

 

Можете да испраќате промотивни е-пошта, купони или други понуди за попусти, билтени, или да останете во контакт со нив преку социјалните медиуми.

 

Запомнете дека никој не сака да биде фрустриран, затоа бидете сигурни дека секој контакт што ќе го започнете со претходен клиент во вашата онлајн продавница е насочен кон специјални понуди и можности за нив.

 

Иако клиентот можеби не е заинтересиран, тој ќе го цени она што сте мислеле за нив.

Бонус за лојалност

Бонус попусти или купони се нешто што го сакаат сите клиенти. Но, за да ја почувствувате разликата помеѓу себе и другите клиенти, дајте им бонуси кои постепено се зголемуваат во вредност, во зависност од бројот на купувања што клиентот ги направил на страницата.

 

Никогаш не заборавајте на kindубезноста

Во секое време, бидете сигурни дека лицето кое одговара на телефон и одговара на е-пошта, го прави тоа со почит, дури и ако клиентите немаат ист став. Секогаш правете го клиентот да се чувствува пријатно и создадете срдечна врска, така што ќе бидете корисни во секоја ситуација.

 

Секој менаџер на продавница треба да даде приоритет според клиентите кои веќе имале нарачки во продавницата.

 

Користејќи едноставни концепти на човечка психологија и некои основни техники (давање бонуси, специјални понуди), вашата продавница може да развие пријатен однос со секој од своите клиенти.

 

На тој начин, продажбата ќе се зголеми, вашите клиенти ќе бидат задоволни и вашиот бизнис ќе расте.

 

Слични објави